پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

من یک زن هستم که ناخواسته در شرایط نسبتا خاصی قرار گرفتم. شرایطی که به روح و روانم خیلی فشار آورد. به مرور اینجا میگم چه جریاناتی رو پشت سر گذاشتم. این صفحه یک دفتر یادداشت مخفی از اطرافیانم هست که بتونم راحت بیام و از دغدغه هام و ناراحتی هام بگم بدون اینکه نگران باشم که کسی از اسرار زندگیم با خبر میشه. راحت اطرافیانم رو قضاوت میکنم! محکومشون میکنم و خودم رو سبک میکنم! به همین صراحت....

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه :) یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 10:51

سلام. خوشحالم وبلاگت تو بلاگ اسکای رو اینک جان معرفی کرد. بعد از بسته شدن میهن بلاگ گمت کردم و نگران بودم دیگه پیدات نکنم
این علقه بین نویسندان وبلاگ ها و خواننده ها هرچند که یکطرفه ست ولی وجود داره و جدیه

مریم شنبه 20 دی 1399 ساعت 11:13

سلام عزیزم . برایت آرامشی عمیق از خداوند منان ارزو دارم . کار خوبی کردی جدا نشدی و زندگیت رو دو دستی تقدیم نکردی و محکم ایستادی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد