پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خنگ های دوست داشتنی

"خنگ های دوست داشتنی" صفت مناسبی برای مردهایی هست که دنبال تعدد میرن!

دوست داشتنی که میگم، نه ازون بابت که چون بی وفایی کردن دوستشون داریم! نه... ازین بابت که عین یه بچه ی گوگولی، خنگ بازی هاشون گاهی باعث میشه خنده بر لب زن هاشون بیاد و خودشون رو لو میدن.... 

طفلکیا... D:

مرگ ناگهانی!

این روزها که مرگ و میر به علت کرونا زیاد شده... گاهی به این فکر میکنم که اگه من بمیرم و چند روز بعد شوهرم اقدس رو بیاره توی خونه م... چه جوریا میشه...

مثلا با شوهرم کمد من رو بیرون میریزن... بعد اقدس با دیدن وسایل من چه فکرایی تو ذهنش ممکنه بیاد! لباس هام، صندلها،کیف ها و...

یا وقتی میره سر کابینت های اشپزخونه، با خودش میگه چه با سلیقه اینجا رو چیده! یا میگه چه قدر کابینتش پره!

یه گوشه هایی از خونه ممکنه کثیف مونده باشه. مثلا زیر میز تلویزیون یا هود اشپزخونه! اونجاها رو ببینه بگه چه زن نامرتبی بوده!!! 

ازین فکرای مسخره...

قدیما یه پیج تو اینستا میخوندم، یه خانمی همسر مردی شده بود که زنش فوت کرده بود و دوتا بچه داشت.

از حس خودش مینوشت که مثلا وقتی از تو کابینت ادویه برمیداشته، فکر اینکه زن قبلی شوهرش این ظرف ها رو پر کرده چه حسی رو بهش منتقل میکرده... زنی که عاشق بوده و شوهرش هم عاشق اون... یا مثلا وقتی میخواسته یک سری ظرف و ظروف رو رد کنه و نو بخره، با مقاومت اعضای خونه مواجه میشده...

اگه بمیرم بعدش چی میشه؟

استیکر

شوهرم اهل استیکر های عاشقانه دانلود کردن نیست. گاهی که یه استیکر عاشقانه خوشگل میفرسته... حسم اینه که اقدس اونو براش فرستاده! 

سوال

یک سوال دارم... مخصوصا از کسانی که فکر میکنند تنها اقدام عاقلانه پس از خیانت همسر، طلاق هست و لاغیر!


اگر پدر شما بره زن دوم بگیره، ارتباطتون رو با پدرتون قطع میکنید؟! 

کلا عکس العملتون در برابر پدرتون چی خواهد بود؟


پ.ن: خودم میفهمم رابطه پدر و فرزندی با رابطه زن و شوهری فرق داره! دنبال جواب خاصی هستم...