پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حق طلاق

همیشه با خودم میگفتم که شاید یک علتی که شوهرم اقدس رو دائم نمیکنه اینه که حق طلاق میفته دست من. امروز در مورد مشکلات زن و شوهرها صحبت میکردیم که حرف حق طلاق شد. بهش گفتم که این فکر رو میکنم. به شدت جا خورد!!! گفت نه اصلا اینطور نیست.

جاخوردنش از فکر من بود.  نه اینکه زده باشم تو خال...

طلاق عاطفی

دلم میخواد بدونم زن هایی که با طلاق عاطفی زندگی میکنن نیازهای عاطفیشون رو چه کار میکنند. همه که دنبال دوست پسر نیستن. زن های قدیمی زمانی که مرد سالاری بوده و به زن محبت نمیکردن، چه طوری دوام میاوردن... کاش منم بتونم مثل اونا بشم

فحش

الهی بری زیر گل...

سر صبحی چشامو باز کردم دیدم شوهرم داره براش پول میریزه.... ایشالله خرج دوا درمونت شه... بعدشم تو یک پیام رسان کوفتی داشت پیامای اقدس رو میخونه. باز گور به گور شده ی الاغ دویستا پیام ور ور کرده بود. 

بمیر دیگه