پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پیامرسان یا پیامک

معمولا شوهرم و اقدس توی یک پیام رسان خاص به هم پیام میزنن. و کمتر پیش میاد از پیامک استفاده کنند. شاید علتش اینه که پیامک بزنه اسم فرستنده رو صفحه قفل گوشی میفته و شوهرم نمیخواد من ببینم.


اما نمیدونم چرا اخیرا علاوه بر چت هاشون توی پیامرسان، پیامک هم زیاد میزنه اقدس.

و همین کارش من رو به گوشی همسر حساس کرده. همش از فرصت استفاده میکنم صفحه گوشی رو روشن میکنم تا ببینم پیامکی اومده یا نه.

کاش بیخیال پیامک شه و مثل قبل به پیامرسانش اکتفا کنه.

عکس یواشکی

چند روزه شوهرم و اقدس زیاد پیام میزنن. منم حرصم میگیره.

یواشکی با گوشیم زوم میکنم رو گوشی شوهرم و از صفحه چت هاشون عکس میگیرم! بعد میشینم میخونم ببینم چی گفته!

همشم چرت و پرت میگه دختره.

حرف مهمی نداره بزنه. از سر تنهایی فقط پیام میده. فکر کنم دوست صمیمی نداره. من این جور حرفای پیش پا افتاده رو با دوستام میزنم. نه با شوهرم.