پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

تبلیغ

اینایی که فکر میکنن من زیر پوستی دارم تعدد رو تبلیغ میکنم واقعا انسانهای جالبی هستند!!! من رو یاد ادمایی میندازن که همش توهم توطئه دارن!!

بعد شما که انقدر تحلیلگران حرفه ای هستید بگید چرا من چند ساله دارم درجا میزنم و در راه تبلیغم هنوز هی دارم به اقدس و شوهرم فحش میدم؟ اها... لابد رد گم کنیه! افرین بهش فکر نکرده بودم. یه سوال دیگه... توی کل وبلاگم چند تا پست در تایید تعدد نوشتم و چند تا فحش و بد و بیراه؟  اصلا همین پست قبلیم که گفتم پسره غلط زیادی کرده... در راستای تبلیغ تعدد بود فکر کنم! شاید باید مینوشتم پسره خیلی کار خوبی کرده و حق داشته! نه؟ 


اونایی که هنوز فکر میکنند من اینک هستم که از دسته اول خیلی باحال ترن و موجبات خنده من را فراهم می کنند!

ضربه اول

هر زنی اولش که میفهمه شوهرش سراغ زن دیگه رفته با خودش فکر میکنه مگه من چی کم گذاشتم؟ من چه اشتباهی کردم که این کار رو کرد؟

ولی اگر زن از منجلاب افسردگی این ضربه بتونه بیرون بیاد میفهمه لزوما به خاطر مشکلات زن نبوده که مرد دنبال زن دیگه رفته. کم کم اعتماد به نفس ادم بهبود پیدا میکنه.

کاری به مردایی که زن اول رو کلا ول میکنند ندارم. منظورم کسایی هستن که با اینکه همچین کاری کردن ولی تصمیم ندارن زندگی اولشون رو رها کنند.


اما منکر این هم نمیشه بود که گاهی واقعا زن اول ناخواسته شوهرش رو به سمت ارتباط با زن دیگه هل میدن. 

یک زن و شوهر جوانی بین آشنایان دور ما هستند. توی اینستا پیج دختره رو من داشتم. دختره با اینکه یک بچه شیرخوار زیر 6 ماه داشت دائم با دوستان مجردش پارک و کنسرت و رستوران و مهمونی بود. چند روز پیش از یک نفر شنیدم دختره رفته درخواست طلاق داده! چرا؟ چون فهمیده شوهرش با یه دختره تو محل کارش دوست شده!! در اینکه پسره غلط زیادی کرده که هیچ شکی نیست. ولی اون دختر هم صد در صد در لغزش شوهرش مقصر بوده. ادم وقتی ازدواج میکنه مسئولیت و تعهد داره. نمیشه دیگه مثل زمان مجردی با دوستها بره ددر دودور!


روز زن

فردا روز زن هست

اقدس کاش یه روز یه شوهر دیگه پیدا کنی بری. روز زن رو برات جشششششن بگیره. گورت رو از زندگی من گم کنی

ضدحال

دو سه روزی بود که حال زندگیمون خیلی خوب بود. هیچ خبری هم از اقدس نبود

ولی یهو سر شب دیدم اسم اقدس روی گوشی شوهرم افتاد. پیام زده بود. همه حال خوبم دود شد رفت هوا...