پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

یک وبلاگ با موضوعی جنجالی

هرچند که موضوعی که درباره آن خواهم نوشت، مبحثی جنجال برانگیز هست اما دنبال این نیستم که یک عالمه خواننده داشته باشم.

میخواهم از یک زندگی مثلثی بنویسم. زندگی خودم.

 من و همسرم که قبلا دو سر یک ارتباط محکم بودیم... الان ارتباطمان سه نفره شده.... وقتی یک دختر بدون اطلاع من، ارتباط دو طرفه ی من و همسرم را به مثلث تبدیل کرد...

اقدس...

اسمیه که من براش انتخاب کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
کامبیز شنبه 20 دی 1399 ساعت 03:38

سلام خواهر بزرگوارم اسمشو عوض کنید بزارید اسمشو فتنه یا فتانه چون اسم اقدس معنای خیلی باطنی زیبایی داری و به معنی پاکی و روحانی و قداست و پاکی هستش!
اخه کجای زن و یا دختره هرزه ای که آمده وسط زندگی شما پاک و روحانی هست که شما این اسم با معنی خیلی فاخر و والا را براش گذاشتی؟اسمش را باید فتنه فتانه و یا آشوب میزاشتی
آره آشوب هم اسم خوبیه! اسمی که باطن و معنای آن با شرارت و فتنه گری آن خانم هماهنگ باشد وبلاگ جدید مبارک باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد