پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

چرا طلاق نگرفتم

من زندگی و همسرم را دوست داشتم. هرچند در حال حاضر علاقه ام خیلی کمتر و دلخوری هایم بیشتر است. اما هنوز به مرزی نرسیدم که به خاطر حضور یک مزاحم میدان را خالی کنم و زندگی ای که سالها برای ساختنش سختی کشیدم را دو دستی تقدیم یک مفت خور کنم! 

اقدس فعلا فقط یک زن صیغه ای هست. دستش به جایی بند نیست. سالهای اول که سرو کله ی اقدس پیدا شده بود، امید ضعیفی داشتم که بعد از مدتی برای همسرم تکراری شود و خودش از بلاتکلیفی خسته شود و ارتباطش را قطع کند. اما این اتفاق نیفتاد. انها سالهاست که صیغه هستند. شاید در اینده اقدس هووی رسمی من شود. شاید هم هیچ وقت این اتفاق نیفتد.


روزها و شبهای خیلی خیلی خیلی سخت و تلخ و بدی رو گذروندم. ولی به لطف خدا الان حالم نسبتا خوب است. گاهی با یک جرقه یاد ان روزهای بد و خاطرات جهنمی اش میفتم و روزم خراب میشود. ولی در کل فعلا روحیه ی خوبی دارم.

یک دلیل دیگر که هنوز مستحکم سرجایم هستم این بوده که اقدس در همه این سالها سعی نکرده من را اذیت کند یا بخواهد من را از زندگی شوهرم بیرون بیندازد. هرچند که اصل کار او(وارد شدن مخفیانه به زندگی یک مرد متاهل) بزرگترین اذیت و برایم نابخشودنی است.

نظرات 5 + ارسال نظر
شین دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 18:35

کاملا مشخصه که شما خود " اینک "هستی که داری در قالب یه وبلاگ دیگه تبلیغ چند همسری ات رو ادامه میدی ....موفق باشید دراین ماموریت خطیر

فاطمه :) یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 10:55

چقدر برخورداتون بده تو کامنتا!!!
ایشون خیلی وقته تو میهن بلاگ مینویسه
خودش قربانیه و ناراحته از ازدواج همسرش.
کدوم ترویج؟؟؟

مریم شنبه 20 دی 1399 ساعت 13:46

فکر کردی مردم احمق هستند !کاملا مشخصه تو هم یه زن احمق مثه اینک هستی که مبلغ موسسه کوفتی حسنا هستی !واقعا چقد این مردارو برا خودتون مهم کردید که کمر بستید براشون حرمسرا بسازید

من نیازی به این ندارم که دروغ بگم.
از اولم گفتم دنبال فالور نیستم.
مهم هم نیست شما در موردم چی فکر کنی

. جمعه 19 دی 1399 ساعت 21:53

تو همون اینکی؟

خیر

اینک پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 15:27 http://Inak.blogsky.com

نکنه توقع داشتی بیاد ازت اجازه بگیره و بگه اجازه میدی من صیغه ی شوهرت بشم؟
فکر می کنی اجازه می دادی؟
واقعا فکر کن چه برخوردی باهاش می کردی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد