پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

اینک... پست موقت

تمام کامنت دونیم پر شده از اینکه تو خود اینک هستی!!!

بعضیاشو تایید کردم ولی یک سریاش که حرفای زشت توش بود رو تایید نکردم...

اگر حرفی با خانم اینک دارید برید تو وبلاگ خودش کامنت بگذارید. 

هیچ دلیلی نمیبینم بیام برای یک سری شکاکِ فحاش قسم و آیه بیارم و ثابت کنم من اینک نیستم. هر فکری دلتون میخواد بکنید. برام مهم نیست.

منم دعوتتون نکردم اینجا... خوشتون نمیاد؟... به سلامت

نظرات 1 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 06:45

سلام سرکار خانم... اگه همون خانم بلاگری که هیچی... اگه از مبلغان چند همسری با سناریوی مشخصی که خب بازم هیچی... اما اگه واقعا زنی هستی که دچار آسیب شدی و دنبال آرامشی قبل از اینکه قافیه تنگ اید و شاعر به جفنگ اید و البته قبل از اینکه کلی انرژی بیهوده برای وبلاگت هدر بدی به یه تراپیست متخصص مراجعه کن... بیشتر بهت کمک میکنه تا کامنت های افراد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد