پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

رگ خواب

فیلم رگ خواب رو دیدین؟

عاقبت اکثر دخترایی که تن به صیغه میدن دقیقا مثل اون فیلمه...

ارزش خودتون رو حفظ کنید... نگذارید بهتون مثل یه فست فود نگاه بشه...

صیغه برای زنهایی هست که واقعا شرایط زندگی دائم ندارن... اخرین راه حل

نظرات 9 + ارسال نظر
صبرا چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 15:12 http://Zzzz.blogfa.com

سلام
وبلاگ اینک جان رمزگذاری شده
نمیدونستم چطوری باید باهاشون ارتباط برقرار کنم تا ازشون رمز و بگیرم . فکرکردم اینجا کامنت بذارم شاید کامنتم و دیدن

من ادرس وبلاگتون رو بهش میدم. اگه صلاح دونست برات بفرسته

زینب چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 00:32

خانم پنهان‌نوشت...ضمن طلب آرامش برای دلتون خواستم پیغام منو به خانم اینک برسونین:
اینک جانم!
ازت عذر میخوام اگه من باعث شدم واسه وبلاگت رمز بذاری و به حواشی هایی که_طبیعی هم هست_دامن زده بشه..
شرمنده که ما به اندازه تو صبور نیستیم...
قلباً همیشه دعاگوی تو و زندگی‌ت هستم(ولی فقط تو..نه زهرا..ببخش!)و امیدوارم خدا عالی واست جبران کنه...هم این دنیا هم اون دنیا..انشاالله خدا بهت دل خوش و سلامتی زیاد بده...و ای کاش به زودی دخترت برگرده پیشت

چشم

سینا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 23:03

هیچ حسی پشت مطالبتون نیست معذرت می خوام راحت نظرم را گفتم .
وبلاگ خانم اینک هم جنبه سرگرمی مخاطبان را به خودش گرفته بود محلی برای فحاشی و توهین ,مردم دوست دارن جایی برای فحاشی داشته باشن خانم اینک میزبان اوقات فراغت فحاشان و مخالفانش بود ..اعتراف می کنم بعنوان یک مرد بعد از خواندن وبلاگشون احساس کردم خانم اینک در دو حالت زندگی چندهمسری را در قالب پست و نوشتن مسخره کردند یا یک مبلغ کار نابلدن

من داستان نویس نیستم. هدفی هم دنبال نمیکنم. همون طور که قبلا گفتم اینجا برام یه دفتر خاطراته
وقتی اتفاق خاصی نیفتاده پس قاعدتا چیزی هم برای نوشتن ندارم

پریسا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 19:39

من متعجب از زنایی که میان اینجا و متهمت می کنن
شک دارم اینا متاهل باشن یا زندگی خوبی داشته باشن ولی اگه اینطور هم باشه شناختشون درست نیست.هستن مردایی که اصلا هم زنشون براشون کم نذاشته اما دنبال یه زن دیگه ان.نمیشه راحت قضاوت کرد.

بله. نمیدونم چه طوری از روی 4 تا دونه پست من به این نتیجه ها رسیدن!!!

سحر سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 17:05

به به
مذهبی هستی؟
اگر اره؛ چرا اینک دوستت هست و تبلیغ چن همسریش اذیتت نمیکنه؟؟؟؟؟

من ربط جملاتتون رو به هم نفهمیدم!

نفس سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 10:54

اینایی که میان میگن مشکل از خودته و کم گذاشتی و بداخلاقی و.... زن که نیستن هیچ خودشونم باید به روانپزشک نشون بدن. مرد یا زنی که همچین همسری داره و ناراضیه می تونه تکلیف زندگی اولش رو به هر طریقی، حالا یا طلاق یا توافق برای همسر دوم یا ....، روشن کنه بره سراغ زندگی بعدی. تو هیچ قراردادی کار یواشکی جایی نداره.

زهرا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 06:21

سلام
از اینک خبر ندارین
وبلاگش چرا بستس

بی خبر نیستم ازش
درست میشه انشالله

فاطمه :) دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 23:08

موافقم. شرایط بخصوص خودش رو داره
برای هرکسی نیست

سحر دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 22:39

عاقبتی که تو فیلم ها نشون میده با واقعیت فرق میکنه
خیالت تخت
تا به الان واقعیت نشون داده زن صیغه ای تونسته عرصه رو به زن دائمی بی عرضه تنگ کنه و میدان به دست بگیره
حتی اگر بعد مدتی هم بره، خیالت راحت مزه ارتباط از زیر دندون مرد بیرون نمیره به اذعان اکثر مردها

اصلا صیغه برای مرد متاهلی که زنش تمکین میکنه نیست. ولی متاسفانه مردها این کارو میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد