پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

زاویه دید جدید

میخوام یک وجه از قضایای اقدس رو بگم که تا حالا بازگو نکردم... اگر جزو افراد شکاک نباشید، حتما دید شما رو به ماجراهای زندگی ما عوض میکنه، همونطور که "کمی" حال من رو بهتر کرد...

مدتها بعد از اینکه من قضیه اقدس رو فهمیدم و به روی شوهرم اوردم که میدونم، یک روز وقتی در خیابان یک اقایی با یک عیب در ظاهرش رو دیدیم، همسرم بدون هیچ توضیح خاصی یکهو گفت: اقدس شبیه این اقاست...


یک لحظه زبانم بند اومد... خشکم زده بود... مجموعه ای از احساسات متناقض به قلبم هجوم اورد: ترحم، خوشحالی، شرمندگی، رضایت، ناراحتی و....

خدایا! یعنی شوهرم از سر ترحم با اقدس ازدواج کرده؟(هرچند اصل کارش برام قابل بخشش نیست و قطعا خودش هم ازین ازدواج نفع میبره) 

خدایا! پس یعنی من حداقل در قیاس ظاهری، از اقدس بهترم!

خدایا! چرا تا حالا بهم نگفته بود؟ شاید کمتر خودم رو زجر میدادم

خدایا! حتی اگر شوهرم از سر هوس صیغه کرده بوده، بازم انتخابش برای شاد کردن یه بنده تو بوده... هم کیفش رو کرده هم تو رو راضی کرده! چه قدر زرنگه!

خدایا.... متشکرم ازت که شوهرم عاشق خط و خال یک زن نشده... کمی از اعتماد از دست رفته م برگشت...

خدایا! شکرت که من سالم هستم و تونستم ازدواج عادی داشته باشم...

خدایا

خدایا

خدایا


پ.ن: لطفا شروع نکنید به قضاوت های خنده دار و مسخره!! اگر بازخورد معقولی ببینم راجع به این قضیه باز هم مینویسم

پ.ن2: همونطور که گفتم با اون اتفاق اصل کار همسرم برام توجیه نشد... فقط از شدت فاجعه برام کاسته شد و دیدم کمی به قضیه عوض شد

نظرات 11 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 14:21

خطاب به اینک
تو که خودت مذهبی و همه چیز دان میدونی اولا باید بدونی ازدواج دائم اقدس باید با رضایت همسر اول باشه
خب؟
ثانیا مطمئن باش اگر شوهر این خانم تو قانون این کشور اجازه ازدواج دائم بدون رضایت خانم را داشت اقدس ازدواج دائم میکرد و منتظر نمیشد

ثالثا چرا من بخوام زندگی ایشون متلاشی کنم؟ شما با دار و دسته موسسه حیات تون دارین اینکار میکنین
تو بوق و کرنا کردین که مردها بیان دختران سن بالا و زنان بیوه و مطلقه رو نجات بدن و زنانشون هم جهاد میکنن اگر همراه بشن

اینک تو که میخواستی بری، چرا برگشتی؟
کار نیمه تمامت براه کردن این زن هست تا رضایتش اعلام کنه؟

ببین اگر شوهرت در حقت داری خوبی میکنی عکس العمل رفتار خودت هست
ضمنا مردها میدونن اگر بخوان برای زن اول کم بذارند سر و صداش در میاد و ابرو ریزی میاره
اقدس هم به عنوان زن دوم انقدر خر نیست که بخواد بیشتر توجه یا هزینه همسرت سمت خودش بیاره
در مورد جنس خودت اطلاعاتت کمه
از اقدس انقدر یه زن بی خرد و مفلوک و ... نساز

اینک پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 00:08 http://Inak.blogsky.com

این نسترن چقدر پرت و پلا میگه؟!
انگار قسم خورده هرجور شده زندگی تو رو متلاشی کنه!

اقدس اگه خیلی بهتربوده، پس چرا چندساله همچنان صیغه مونده و ارتباطش منجر به ازدواج دائمی و علنی نشده؟
خیلی این نسترن گیج می زنه!!!

اگر از رفتارهای خوب همسرم در حق خودم بگم، میان میگن خوب یاد گرفته چه طور خرت کنه!
وقتی هم نگم میان میگن قشنگ معلومه شوهرت توی این زندگی حالش خوب نبوده که رفته دنبال یه زنه دیگه!
مهم نیست دیگران چی میگن...

فاطمه :) چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 22:05

سلام
یه چیز محوی از وبلاگ قبلیت تو ذهنمه که اولین بار که عکسش رو دیده بودی نوشتی عنتر رو دیدم و از چهره زیباش خجالت کشیدم که عنتر صداش میکردم؟ ازون به بعد نوشتی اقدس

اشتباه یادمه؟
قیافه ش چطوره حالا که دیدیش؟
یعنی نقصی در صورتش داره؟

مگه نقص فقط توی صورت میتونه باشه؟!
بعدم نگفتم خجالت میکشم عنتر صداش کنم. جیز دیگه گفتم

باران چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 22:00

ببین این بر میگرده به دیدگاه هر فرد و سبک زندگیش... شاید برای تو به قول خودت از شدت فاجعه کم شده... اما مثلا برای من فرقی نداره همسرم با اورانگوتان بوده باشه یا با پری بهشتی... با دختر ۲۰ ساله بوده باشه یا پیرزن ۷۰ ساله... همین که توی زمانی که من زنشم با فرد دیگه ارتباط گرفته برای من تموم شدس و با یک اردنگی از زندگیم حذف...

نسترن چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 20:57

قابل توجه خودت سرکار علیه
من هشتگ نمیزنم و نزدم
در ضمن پست های خودت بخون تا ببینی مخاطبت چرا این کامنت داده

تو دنبال چی هستی؟
اینکه به خودت بقبولونی از اقدس سری و همسرت بهش علاقه نداره؟
از اقدس یه زن مفلوک بسازی که دومی هست و وجهه ای نداره؟
میخوای نشون بدی که تو در مقایسه با اقدس شرایط بهتری داری؟
ببین با خودت روراست باش

زهرا چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 20:04

چقدر شوهرت وقیحه ،به تو خیانت کرده، مشابه قیافه ی معشوقش رو هم نشونت میده!! شما هم دلت میسوزه که آخی دل شوهرم به رحم اومده اقدس رو صیغه کرده!! هیچ حرفی نمیمونه، دور هم خوش باشید!

م چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 19:44

خوب اگر اقدس عیبی داره شوهرت چه هوسی داشته که بره اونو صیغه کنه ؟زن هم که داشته اگر هم بخاطر هوس بود که باید بعدش ولش میکرد .احساس میکنم فقط حس ترحم شوهرت بوده نه بیشتر .ولی مواظب باش شوهرت بخاطر این ترحم نره رسمیش کنه

یک نفر چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 19:40

حالا اصلا شما مطمئنی که اقدس اون ایراد رو توی چهره اش داره ؟و شوهرت دروغ نگفته

بله

شبنم چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 19:34

منم با اصل کار شوهرت کاملا مخالفم ولی خدای ناکرده منم جای شما باشم مجبور به تحملم!!
حالا واقعا راست می گفت یعنی واقعا اقدس اون نقص رو داشت؟
و اینکه از نظر شوهرت دلیل ازدواجش چی بوده؟

بله راست میگفت

مریم چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 19:20

اقدس رو خودت دیدی ؟از کجا میدونی شوهرت راست میگه ؟!بعدش تورو خدا این تفکر رو بریزید بیرون که مردها به خاطر هوسشون اینکارو نمیکنن و کارشونو خدایی جلوه ندید !صرفا فقط هوسشون اینجا ملاکه که بابتش اینهمه تنش به خودشون و خانوادشون وارد میکنن اگه اون مرد فکر رضایت و خشنودیه خداست میدونه که اول باید فکر خشنودی و رضایت زنش باشه چقددد روایت تو این زمینه داریم .بعدش همه جذابتیت آدما به ظاهر نیست .طرف هست خوشگله اما پخمه است این چه جذابیتی میتونه داشته باشه ؟!بعضی زنها ظاهر خوبی ندارن اما تو رفتارشون حرکاتشون لوندن و باعث جذابیتشون میشه .چقد حرفات بوی خامی میده از شما بعیده انگار این متن احساسات یه دختر ۱۴ ساله است .برام عجیبه نمیخوام ناراحتت کنم اما زنهایی مثل شما و اینک چقد زود با یه سری چیزا خام شوهر میشید .انگار شوهرتون قشنگ شما رو از رو یه کتاب داره میخونن برا شناختتون خودشونو مستلزم هیچ تلاشی نمیکنن میدونن چه چرندیانی بگن و چه کارایی کنن که باهاشون هماهنگ باشید بدون اینکه قلبا به کارشون راضی باشیدهمین که سکوت کنید کافیه .از ابراز عقاید خودت نترس !یه چیزی بهش میگفتی که بزنی تو برجکش نه اینکه ته دلت ذوق کنی که تو از اقدس خوشگلتری !وقتی همه ارزش یه زنو تو ظاهرش میبینید و اینو در عمل به مردها نشون میدید مسلما در همون حد هم برات ارزش گذاری میکنه

یه کلمه ی حداقل تو متنم به کار برده بودم. خیلی حرف توش بود. متوجهش نشدی

نسترن چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 17:37

خیلی خام و ناپخته ای که نفهمیدی شوهرت برای اینکه ذهنت از فکر به اقدس نجات بده، این حرف زده
آخه کدوم خری حاضره برای ترحم یه زن صیغه کنه و بعد که زنش به روش میاره بهش بگه من تو زندگی با تو چیزی برات کم نذاشتم و تو به اقدس کاری نداشته باش
به فرض تو ظاهر اقدس عیبی باشه بالاخره اونقدر ازت بهتر بوده که تونسته شوهرت به ازدواج با خودش بکشونه و این همه سختی به شوهرت تحمیل کنه

شما جزو همون دسته ادم هایی هستی که هشتگ میزنن: قضاوت نکنیم؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد