پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

مقصد فحش ها

هر ناراحتی ای توی زندگیم پیش بیاد، هر وقت با شوهرم سر هرچیز با ربط و بی ربطی بحث کنیم، هروقت هورمونام به هم بریزه و اعصابم ضعیف شه، وکلا هر وقت زندگی بر وفق مرادم نچرخه... من توی دلم سر تا پای اقدس رو فحش میدم به شوهرمم فحش میدم... چون اون و شوهرم رو مقصر بی اعصابی هام میدونم. من قبلا ادم آرومی بودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده قدیمی جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 00:38

چه فایده داره حالا تو دلت فحش میدی!
هر زنی بود سر و ته شوهرشو یکی کرده بود اوتوقت تو تو دلت فحش میدی

مامان چیچیلاس پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 23:18 http://Mamachichi.blogsky.com

کا ر خوبی می کنی نوش جونشون

لادن پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 18:27

اوهوووم
علت بی اعصابی هات اونا نیستند
اون لحظه بهتره علت پیدا کنی
عکس العملت هم یکی از عکس العمل های مرسوم ما آدم هاست

راستی بعدش آروم میشی؟
اگر اروم نشدی یعنی راه اشتباه میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد