پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

ناسپاس

قبلا اینجوری بودم که شوهرم هرقدر کم و کاستی هم تو زندگی داشت با یک هدیه کوچیک با یک سفر خوب با یک سورپرایز... همه اون کم و کاستیا رو فراموش میکردم.

الان برعکس شدم. شوهرم تا آرنج دستشو بکنه تو عسل بذاره دهن من، فقط کافیه بفهمم یک روز پیش اقدس بوده...هیچ کدوم از کارای خوبش چشمم رو نمیگیره و تو دلم کلی ناله و نفرینش میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
سیده پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 21:03

این ایدی رو در ایتا بزنید
@vanazm
ایدی کانال دوره است
کامل همه چیز در مورد این دوره هست
و دقت کنید که فردا جمعه اخرین مهلت ثبت نامه و شنبه دوره شروع میشه و به هیچ وجه هم تمدید ندارن

اینک چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 14:09 http://Inak.blogsky.com

آخه چرا توی دلت نفرین می کنی؟ بابا خب، یه کم هم بلند بگو. بذار یکی هم بشنوه!
اینجوری جگرت خنک میشه حداقل!

سیده سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 18:34

سلام
پیغام بخش تماس با من که براتون فرستادم رو خوندید؟

سلام. کاش بیشتر راجع به موضوع توضیح میدادین

شبنم سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 13:31

کاری از دستم بر نمی یاد فقط آرزوی صبر برات دارم ان شاا.. خدا آرامش بهت بده
تا حالا از شوهرت دلیل ازدواجش رو پرسیدی؟ کاش برامون بنویسی

پرسیدم. نگفته

نسیم سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 02:48

حق داری درک ‌میکنم
چون قبلا گفتین همسرتون نسبت به شما هم ابراز علاقه و...داره و یک نقصی تو ظاهر اقدس هست حسم میگه یا اقدس زن مهربونی هست و همسرتون رو تونسته جذب کنه و یا چهره زیبایی داره
رفع حالت اول به عهده شماست ولی اگر حالت دوم باشه باز فکر میکنم دیر یا زود فکرش از سر همسرت میفته
نمیدونم چقدر حرفم درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد