پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

روابط ممنوعه

توی اینستاگرام و پیام رسانهای مختلف، یه عالمه پیج و کانال با مضامین تو مایه های: همسرداری، روانشناسی، چالش، پرسش و پاسخ و غیره وجود داره که پیام های مردم راجع به مسائل خانوادگی و زن و شوهری و پارتنر و اینا منتشر میکنن.

متاسفانه یکی از موضوعات پرتکرار راجع به روابط ممنوعه و موازی و فرازناشویی و ازین جور کوفت هاست... یک سریا متاهل هستن و میگن درگیر رابطه دیگه ای هستن، بعضیا مجردن و درگیر رابطه با یک متاهل شدند و برخی هم همسرشون درگیر چنین روابطی هستند.

خدا نگذره ازونایی که مسبب رواج این همه فساد شدند. یه عده هم مثل شوهر من و اقدس حس میکنن خیلی انسانهای شریفی هستند که تن به گناه ندادند و صیغه کردند!!! 

یک سری از مردم یه جوری سرشون رو کردن توی برف و این آدمهای جامعه رو ندیده میگیرند که وقتی چهار نفر امثال من میایم راجع به روابط فرازناشویی شوهرمون مینویسیم، اونا فکر میکنند که فقط ما چند نفر هستیم که این شرایط رو پذیرفتیم و با تحمل تلخی های زیاد داریم به زندگیمون با این ادم ادامه میدیم. خیر... متاسفانه زنان امثال من زیاد هستند. فقط چون نمیان بنویسن دیده نمیشن. جوری برخورد نکنید که انگار اون عده قلیلی که در مواجهه با روابط فرازناشویی همسرشون طلاق گرفتن انسان های عاقل بودن و امثال من که صدامون درنیومده احمق و مروج تعدد هستیم!! هر کسی شرایط خودش رو بهتر میدونه. 

اگر همسر شما انسان وفاداری هست، خوش به حالت... ولی فکر نکن من از وضع موجود دارم لذت میبرم. یا فکر نکن چون شوهرم خرجم رو میده طلاق نگرفتم. اتفاقا من اگه طلاق بگیرم از حمایت مالی بهتری برخوردار میشم..

چه قدر بعضیا کوته فکرن... 

نظرات 4 + ارسال نظر
مقدم یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 18:54

فاطمه کامنتا را می خونه ؟
فاطمه چی ؟از چه گروهیه؟گروه زنان شوهردار نصفه
مگر چقدر در جامعه موافق دارین که هر انتقادی را به حساب مجردان و مطلقه ها میگذارین؟زنان متاهل هم مخالفتون هستن. زنان اول محکوم به ادامه زندگی نصفه هم مخالف طرز فکرتونن زنان خیانت دیده هم مخالف امثال تو هستن.
فکر کردی مردان موافق چندهمسری شرعی هستن دو تا نون خور قانونی بگیرن بعد به شوهرت دستور بدی فقط اقدس شرعیه هر روز نباید صیغه کنی .تو نمکدونیا
راست میگی ,اگر از شوهرت حمایت نکنی طلاقت میده ولی چون عاشق فریبکاری و حفظ ظاهر هستی و نفرت زیاد بیچاره ات کرده دائم از عدم طلاق اختیاری و خالی نکردن میدان نوشته ای چون طنازی تو وجودته.
مبلغ یا راوی زندگی واقعی هر چه باشی مسیرت اشتباهه
تجربه وبلاگ سابق را داری لازم نیس توضیح بدم نشان دادن مسیر سربالایی سرپایینی چندهمسری یک سریال کمدیه که هیچ نتیجه ای برای امثال تو و حتی موسسه چندهمسری ندارد اینکه اول سخته بعدا خوب میشه ,فحش بده ولی پول تو جیبی بیشتر بگیر این روشها جواب نمیده خواجه حافظ شیرازی هم فهمید تو حامی زندگی چندهمسری هستی .
این زندگی اندازه طرزفکر توست تو از هتاکی و فحش خوردن کامنتگذاران هم لذت می بری انگشت شمار اینطورین پس همیشه در گروه استثناها قرار داشتی و خواهی داشت .
عجیب ها ,انتظار داری مورد احترام قرار بگیری!زن بانمکی هستیا .دیگران جواب میدن نظراتشون میگن تو حس هتاکی دستت میده بامزه !
جایکه خودت را به در و دیوار میزنی زخمی میکنی تا ثابت کنی در روابط غیرشرعی هر روز گزینه های رابطه تغییر می کند ولی در صیغه یک نفره پس شوهرت شریفه .این ته هتاکی به خودت بود
اخوندا نگفتن هرچیزی که حلال هست رو همه برن انحام بدن.
مهریه 1000 تا سکه هم حلاله. چرا همه نمیرن بگیرن؟شوهرت به اسم شرع انجام داده پس حالا که به شوهرت شریف افتخار میکنی تا ته صیغه و حلال برو
مراقب باش سمیه سرراهت قرار نگیره چون تا جایی به شوهر شریف افتخار خواهی کرد و صیغه و شرع را تا جایی قبول داری که نونت آجر نشه

معلومه فقط سر سری یه نگاه به مطالبم میندازی که دو تا چیز برای فحش دادن پیدا کنی!
یه نمونه ش اینکه هی کامنت میذاری که من گفتم شوهرم شریفه!
برو درست بخون ببین چی مینویسم

نسیم یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 17:51

اینک جوووووووووووووووونم
از کی تا حالا خودت برای خودت کامنت می ذاری
وبلاگ قبل خیلی عقب تر بودیا الان کلی پیشرفت کردی جواب کامنتهای حذف شده را با نام فاطمه میدی
مگه تو نیازی به هتاکی داری
نه مجردی
نه مطلقه ای
فقط هوو اقدس داری ....هوو از مجردی و مطلقگی باکلاس تره!طرز فکر تو را باید به جهان صادر کرد!

الی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 04:48

کاش ی روز برسه همه ما یاد بگیریم آدم ها رو بشنویم بدون پیش داوری بر اساس باورها و چارچوبای ذهنی خودمون. قطعا اونی که این شرایط سخت و بار روانی سنگینی ک بهش وارده رو تحمل میکنه و در زندگی مشترکش میمونه دلایلی داره هر چند ممکنه برا ما قابل درک نباشه.
متاسفانه همیشه روابط فرازناشویی بوده این که تحت تاثیر جو فرهنگی و تربیت بد جامعه بیشتر شده این قضیه باز هم معنیش این نمیشه که بگیم مطلقا همه مردا این کاره هستند یا نه اصلا اینکاره نیستن.

فاطمه :) شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 16:28

ولشون کن
یه سری کلا هرچی میشه سریع طلاق تجویز میکنن! خودشونم یا شوهر ندارن یا مطلقه ن یا مطلقه بالقوه ان با این طرز فکر
یه سریا هم که همرو اینک میبینن، تو ر، منو ، ...

تازه کامنتایی که توش هتاکی هست رو منتشر نمیکنم. وگرنه میدیدی چه خبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد