پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

صفر یا یک

اگر من بیام توی وبلاگم از پرسپولیس بد بگم و نقدشون کنم، یعنی استقلالی ام؟!!

خب شاید من طرفدار تراکتور باشم...


حکایت نتیجه گیری های چندتا از کامنترهاست...

والا!!

نظرات 9 + ارسال نظر
هانی چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 01:40

جای اینک جواب دادی حواست نبود عزیزم:
"هر چند وقت یه بار غیر فعال میکنم دعوا ها که خوابید فعال میکنم"
عشقم اینجا اون یکی وبلاگته. مثلا این پیج رو تازه باز کردی و تا حالا نظرات همیشه فعال بوده. تو وبلاگ مثلا قبلیت هم که مدعی هستی همه رام و سربراه بودن و کسی دعوات نمیکرده.
اونی که باز و بسته میکرد اینک بود. خخخخخ

مریم جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 14:36

تو یه زن درد کشیده نیستی که اومدی دردودل کنی چون از اول تا اینجای وبلاگت هیچی از زندگیت ننوشتی هیچی از روتین زندگیت نگفتی همش زیرپوستی تبلیغ کردی .مسلمه که نمیتونی بیای مستقیم بگی صیغه بهتر از روابط آزاده و زن دوم گرفتن بهتر از صیغه کردن !هر کسی هم ازت سوال پرسیده درباره مسائل زندگیت پیچوندیش .به هر حال باید از جزییات نگی که یه دفعه دروغت لو نره .کدوم زنیه که افتخار کنه شوهرش به جای روابط آزاد رفته صیغه کرده ؟!اگر هم به همین مرحله رسیده باشی پس قاعدتا نباید به اقدس فحش بدی باید بری دایمش کنی !شماها همتون یه تفکر هستید که دارید تو قالب وبلاگ و اینستاگرام و موسسه و...تبلیغ میکنید .هدفتون هم شکم و زیر شکم خودتونه .نه دلتون برا دخترای مجرد سن بالا سوخته نه زنهای بیوه نه مطلقه ها .

هیچ وقت ارزو نمیکنم چیزی که به سر من اومده رو تجربه کنی تا حالم رو بفهمی...
اما امیدوارم اون دنیا به خاطر تهمتهایی که بهم میزنی جواب محکمی داشته باشی...
ممنونم که بار منو سبک میکنی

ساره جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 02:54

اتفاقا من هم فکر می کنم مردی، ولی باسم طوری هم نیست. بازهم دوست دارم دنبال کنم نوشته هات را.

فاطمه :) پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 23:46

وبلاگ قبلیت تقریبا تنها کامنترت من بودم فکر کنم
یکی دو باری خواستم تماس خارج وبلاگی داشته باشم باهات جواب مثبت نگرفتم قهر کردم ازون به بعد بی نام کامنت گذاشتم برات

ببین چه خوب بودم من
قدرمو میدونی الان

ای جان
نه پیام خصوصی هم داشتم اونجا.
حالا اگر دوست داری ایدیت رو توی خصوصی برام بذار

مامان چیچیلاس پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 20:29 http://Mamachichi.blogsky.com

نظرات رو مسدود کن

چندوقت یه بار غیرفعال میکنم! دعواها که میخوابه فعال میکنم

سهیلا پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 13:42

اشتباه نکن!بحث درمورد سلیقه ‌و تمایل شما نیست!
مشکل اینجاست که شاید شما بتونی از مسیر دیگه ای مخاطبین خودتو جذب کنی ولی نمیتونی ادبیات نوشتاریتو تغییر بدی واگر اینکار را بکنی خیلی ناشیانه فقط خودتو لوووو میدی!
وبلاگ پنهان نوشت واینک هردو یک ذهنیت رو دنبال میکنن خیلی واضح و روشن هست که قلم یک نویسنده س.حتی اینجا اقایون به اسم خانمها کامنت میزارن اقایونی که سالهاست در وبلاگ اینک کامنت میزاشتن و ادبیاتشون کاااااملا مشخصه...
به هر حال خود دانی !
وبلاگ اینک چون واقعیت زندگیه یه خانم اصفهانی بود حتی اگر نویسنده ش خلاف عرف و پسند جامعه مینوشت چون از دل بود به دل هم مینشست.حالا چه حکمتی بود که آنهمه مخاطب را به یکباره به فراموشی سپرد الله ا علم!!!!!!!!!!

ایلی پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 12:48

اول اینکه من کلا نمی فهمم چرا یه سری فضای مجازی و عمومی رو انتخاب می کنن واسه نوشتن درددلها و مسائل شخصی. چون نه تنها سبکتر نمیشن، بلکم جز انرژی منفی و بدوبیراه چیزی نمی گیرن. حالا تو محیط واقعی چون دو طرف همو می شناسن ملاحظه می کنند ولی اینجا با یه اسم الکی و فیک هرچی دلشون میخواد میگن. ما ایرانیهام که سرآمدشیم.
دوم اینکه اگه شما یه شمای کلی از اوضاع و احوال و اتفاقاتی که برات افتاده بگی شاید خیلیها شمشیرشون رو غلاف کنند. گاهی اوقات این به سر و سینه زدنها و قضاوتها و توهینها از ناآگاهیه. می دونم یاداوریش ناراحتت می کنه ولی بار منفی این فحش خوردنهام دست کمی از اون نداره.
البته منظورم الان نیست بذار واسه بعد عید. فعلا مغزتو از هر دو طرف رها کن و به زندگی واقعیت برس. اینجا اسمش روشه مجازیه

وبلاگ قبلیم وقتی درد دل میکردم خواننده هام منطقی جوابمو میدادن. نمیدونستم بیام بلاگ اسکای یهو این مدلی میشه!!
راستش خیلی چیزا میهوام بنویسم. اما کامنترها رغبت رو ازم گرفتن. باید یه مدت نظرات رو غیرفعال کنم و راحت بنویسم.

سروین پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 01:00

نبوغ بالایی داری ؟!
منظورت چیه؟چی را نقد کردی؟
کامنترها میگن تو اینکی ....تو میگی طرف تراکتوری؟!

اینک پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 00:44

کامنترها واقعا گیج اند.

از همشون گیج تر، اونی هست که هنوز خیال می کنه تو یک مرد هستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد