پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

بحث های زن و شوهری

ما هم مثل همه زن و شوهرها گاهی بحث و جدل داریم. و قاعدتا در ایام عید که مردها خونه هستن اصطکاک بیشتره و احتمال بروز بحث بیشتره....

مسلما این بحث ها هیچ ربطی به اقدس هم نداره... ولی وقتی من ناراحتم به اون هم فحش میدم! کلا پای ثابت همه ی ناراحتی های من فحش به اقدس هست...

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:28

خیلی سخته...اصلن من بودم نمیتونستم از فکر اون زن بیرون بیام!!!حالا چ تو دعوا چ بی دعوا

* شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 10:16

همسر یکی از همکارانم کاری مشابه کار همسرتون کرده بود
با داشتن دو تا بچه بزرگ
زن اول محل کار مثل قبل آروم بودچیزی بروز نداد اما شکست .مخصوصا تو شهر کوچیک ما حرفشون دهن به دهن چرخید
نمیدونم چرا ولی شوهره دومی رو ول کرد
همش فکر میکنم چرا باید یه مرد کار پسر نوجون رو بکنه زندگی و احساس کل خانواده ش رو به فنا بده بعد مگه میشه جبران کرد ؟
کاش مردا نمونه ها ببینن به احساس گذراشون غلبه کنن

کاش

sweet جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 19:00

خیلی از مردای متاهل دروغ میگن که مجردن و دخترا رو گول میزنن.این بلا سر من اومد .ولی وقتی فهمیدم متاهله به شدت حالم بد شد و ارتباط رو قطع کردم .همین الانشم همش میگم خدایا غلط کردم ،بچه بودم حالیم نبود خودت ببخشم که آه اون زن و بچه هاش پشتم نباشه.ولی وقتی زنی میدونه که طرف متاهله و زن و بچه داره و مدت طولانی با اون مرد می مونه و حتی میره صیغش میشه کثیف ترین کار ممکنه.خدا هدایتشون کنه واقعا که نمیدونن چی دارن به سر دل شما میارن.مسلما آه شما دامن هر دوشونو میگیره ولی کاش دیر نشده باشه اون وقت.

خدا خیرت بده واقعا...

مریم جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 18:42

فازت چیه ؟چجوری کامنت بدیم خوشت میاد ؟!!!تایید کنیم چن همسری کار خوبیه بدت میاد مثه اینک میپری بهمون که حتما خودت زن دومی هستی !بگیم بده بازم میپرید بهمون که حتما زن اولی ترشیده یا مطلقه هستیم

فاطمه :) جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 15:48

تو دلت؟

بله دیگه

هانی جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 15:37

ای بابا
انشالله یک بانوی عفیفه محجبه مومنه باکره پیدا میشه و خودتون میرید خواستگاری و صاحب همیار میشین. اینطوری نه تنها مشکلات حل میشه بلکه زندگی به شدت شیرین میشه. شما که بهتر میدونی...
اصلا چرا راه دور بریم به مثلت سمیه و اینک و زهرا نگاه کن. شما هم الان دو راس اول رو داری و به امید خدا اگه نیتت رو خالص کنی خودت میتونی راس سوم رو انتخاب کنی
موید باشی

انشالله شما هم به راه راست هدایت میشید

سپیده جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 13:31

الهی همون بلایی که سرتواورد سرعزیزترینش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد