پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حلقه ازدواج

مدتی بعد از ازدواجمون شوهرم دیگه حلقه دستش نکرد! فقط توی مهمونی ها دستش میکرد. میگفت تو محل کار حلقه م تو چشمه خوب نیست دستم کنم!!! منم یه روز رفتم براش یه حلقه استیل ساده تر خریدم که تو محل کار و غیره دستش کنه... یه مدت اونو دستش کرد. بعد یه روز یه انگشتر فیروزه خرید و دستش کرد... و دیگه اون حلقه استیل رو هم دستش نکرد(تو دست راستش انگشتر عقیق داشت)

من خیلی حرص میخوردم که حلقه دستش نمیکنه... بعدها که سر و کله اقدس پیدا شد، با خودم گفتم شاید چون از اول تو فکر تعدد بوده، حلقه رو کم کم کنار گذاشته... 


دیروز منزل یکی از دوستانمون دعوت بودیم. خانواده اقای الف هم بودن. یکهو چشمم به حلقه اقای الف افتاد. با خودم گفتم، پس حلقه دست کردن هم نشونه وفاداری نیست. البته بعضیا هستن که وقتی همراه زنشون هستن حلقه دست میکنند، بقیه مواقع درمیارن. اما شوهر من کلا خودشو خلاص کرده بود... هیچ وقت دست نمیکرد. 

هرچند که خیلی از دخترا الان انقدر بی وجدان هستند که اگه حلقه هم دست مرد ببینن باز هم حیا نمیکنند و اویزون مرد میشن...

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 21:57

شوهر من که خیلی اهمیت میده به حلقه ،حتما بیرون میره دست میکنه، تو خونه درش میاره راحت باشه، وقتی منم بیرون حلقمو دست میکنم ذوق میکنه

مریم سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 21:08

منو همسرم ۱۵ سال ازدواج کردیم حتی سرکار هم حلقه دستشه .حلقه دوتامون رینگ ساده است .اینو گفتم که خانم اینک بدونن همه مردهارو با شوهر خودش مقایسه نکنه .اون پاراگراف آخر کامنتشو نمیفهمم!شوهر من که حلقه براش مهمه حالا نمیدونم چرا این خانم اصرار داره بگه برا همه مردها این چیزا مهم نیست چون برا شوهر ایشون مهم نبوده !البته تو اطرافیانم دیدم بعضیا حلقه دستشون دارن بعضیا ندارن همونطور که خانومها هم همینطورن .

سهیلا سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 19:48

سلام
خانم پنهان نوشت من قبلا از کامنترهاتون بودم وبا اینک هم ارتباط خیلی خوبی داشتم می خواستم از طریق وبلاگ شما(چون ظاهرا اینجارو میخونه) به اینک بگم لطفا با من تماس بگیره

من بهش میگم. نمیدونم ایمیل یا شمارتون رو داره یا نه. اگر نداره تو خصوصیم بفرستید

مریم سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 17:21

دست نکردن حلقه دلیل بی وفایی نیست همسر منم فقط چند ماه حلقه دست کرد نمیدونم چرا دیگه دست نکرد الان سوال برام بوجود اومد شاید رفتارم آزارش میداده که حلقه درآورده .هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم

مگه چه رفتاری داشتی؟

اینک سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 15:56

شوهر منم چندماه بعد از ازدواجش، حلقه ش رو فروخت و به جاش برای من دوباره انگشتر جدید خرید.
گفت ترجیح میدم انگشتر عقیق دستم باشه تا حلقه ی ازدواج!


البته منم با ورود اولین زن متعه، حلقه م رو فروختم.

گرچه بعدها فهمیدم مردها توی این فازها نیستند. اینقدر که ما زنها جزییات برامون مهمه،برای اونا مهم نیست، یکیش همین حلقه ازدواجه!

سهیلا سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 12:48 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.در دنیایی هستیم که هیچ چیز دلیل هیچ چیز نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد