پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

زنِ عشقم

توی یک پیج اینستا یک چالش گذاشته بودن که دوست داشتید جای کی بودید؟

یه عده قابل توجهی جواباشون اینجوری بود:

جای زنِ دوست پسرم

جای زنِ عشقم

جای دختری که عشقم باهاش ازدواج کرده

....


خب خاک تو سرتون کنن.... یعنی واقعا دوست دارید جای زنی باشید که داره بهش خیانت میشه؟! احمق های اویزون. خجالت هم نمیکشن که با مرد متاهل ارتباط دارن

نظرات 13 + ارسال نظر
مهستی سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 03:43

سلام چند فرزند دارید که تصمبم گرفتین طلاق نگیرید به خاطر بچه ها

مریم چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02

من اگه جای شما بودم دایه دلسوزتر از مادر نمیشدم .هر چند ذاتا انسان فداکاری هستم اینو همه اطرافیانم میدونن .حضانت بچه با پدره همونطور که حق طلاق با مرد هست .مردی که با من از اول زندگی تعهد داده تک همسر بمونه و زیرآبی نره حالا تعهدشو شکسته طبق بند عقدنامه من میتونم خودمو مطلقه کنم و اینکارو میکنم .طبق همون قانونی که خدا جلوی پام گذاشته عمل میکنم لزومی نمیبینم مابقی زندگیمو وقف اون مرد و بچه هاش کنم .مسلما مردی که اینکارو میکنه فکر بزرگ کردن بچه هارو هم به تنهایی میکنه .من در اینمورد مسئولیتی ندارم چون خدا این مسئولیتو از گردنم برداشته .من مادرم اون پدر .مسلما اندازه من دلسوز بچه هاش هست .خواسته یه طرفه نقض تعهد کنه .بچه ها هم خودشون حقیقتو میفهمن و درک میکنن .من مسئول این نیستم بار اشتباه دیگرانو به دوش بکشم .یه زندگی شروع شده با تلخی و شیرینی و یه عالمه تعهد که به دو طرف بستگی داره .دلیل نمیشه چون زنم از حق و حقوق خودم تو همه جوانب کوتاه بیام .

مریم سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 23:17

این چیزی که باعث میشه یه زن تو این رابطه بمونه و اسمشو بزاره فداکاری در واقع ترسه .ترس از تنها موندن ترس از اینکه دیگه ازدواج نکنه ترس از اینکه از نظر اقتصادی تو مضیقه بمونه ترس از اینکه دیگه انتخاب نشه !در واقع زنهایی که میگن به خاطر بچه موندیم در واقع بچه بهانه است .اینو خودشون خوب میدونن .کسی که خودشو دوست نداشته باشه بچه شو هم نمیتونه دوست داشته باشه .منتها آدما انقد شجاعت ندارن که ترسهای واقعیشونو رو کنند پشت یه سری کلمات مثه فداکاری پنهان میشن .

امیدوارم شما درچنین شراییطی قرار نگیری که بخوای بین طلاق و فداکاری ظاهری، یکی رو انتخاب کنی...
بیرون گود نشستن و نظر دادن راحته

شادزی سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 11:07

من اسمما عوض میکنم به جای مریم میزارم شادزی چون این اسما خیلی دوست دارم و نیت داشتم اگر دختر زاییدم‌بزارم شادزی که اخرشم بچم دختر نشد حالا بماند پ من همون‌مریمم ولی شادزی دیگه میزارم
ببین یه چی که من تو نوشتا تو میبینم اینه که این‌اشتباها داری فک میکنی اقدس عاشقا و شیفته شوهرته حالا هرچقدم من بگما نمیتونم دقیق طرز فکر اقدس یا زن دومیا را بت بگم که اونا براشون شوهر تو یا شوهر مرضیه یا شوهر راحله مهم‌نی اونا فقط میخوان که یه مردی باشه که انگلش بشن فک کنم اگه اینا بش فک کنی حالتا خیلی بهتر کنه من تو این عیدیه یه کتاب که قبل عید از کتابخونه گرفته بودما خوندم درباره زن دوم نمیدونی چقه قشنگ بود قشنگ تونسته بود حس و حال و دغدغه های زن اولو و همچنین هوسبازی و جلفی های زن دوم را در غالبه یک رمان بنویسه حتما بخونش عزیزم خیلی حالتو خوب میکنه و میفهمی که امثال اقدس اصلن عاشق نیستن حتی دوست هم ندارن فقط میخوان انگل بشن حالا هر مردی باشه فرقی نداره پول داشته باشه کافیس کتابش را نمیدونم تو نت هست یا نه؟ اگه تو نت نبود حتما یا بخرش یا عضو کتابخونه مسجدی محله ای چیزی بشو و بگیر بخونش چون خیلی ارزشش را داره اسم کتاب هست:
شوهر آهو خانم نوشته علی محمد افغانی

اسمشو شنیدم. نمیدونستم موضوعش اینه

مریم دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 23:24

اما این هم ‌انتخاب هر آدمیه که توی یه رابطه ناسالم بمونه یا نه ؟!بعضی روابط آدمارو بزرگ نمیکنه بلکه باعث مرگ تدریجیشون میشه .ادامه دادن هم‌انتخاب خودمونه .شما هم وقتی فهمیدی شوهرت خیانت کرده خودت انتخاب کردی که بمونی .در واقع انتخاب کردی که توی یه رابطه ناسالم‌بمونی .پس تو هم داری چوب انتخاب اشتباهت رو میخوری .

جنس انتخاب من با انتخاب اقدس فرق داره
انتخاب اقدس یه زندگی رو ویران میکنه. ولی انتخاب من در جهت حفظ یک خانواده س. حفظ بچه ها...
فکر میکنم فرقشون مشخصه

مریم دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 15:22

از بس مطالب وبلاگ شما و خانم اینک رو خوندم دیشب خواب دیدم هوو دارم با هوو حرفم شد توی یه خونه بزذگ با هم زندگی میکردیم

سهیلا دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 12:58 http://Nanehadi.blogsky.com

منظورم همینه.وقتی پا بذارن تو زندگی کس دیگه،ویرونه میشه،از درون فرو میریزه،حتی اگر در ظاهر تغییر نکنه.

مریم دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 10:59

جای تو هم قطعا جالب نیست
نه جای تو نه جای اقدس !چون هر دو تون توی یه رابطه ناسالم هستید .یه ضلع رابطه سالم تعهد هست .

ولی این انتخاب من نبوده. اون زنی که بی اجازه خودش رو به رابطه میچسبونه انتخاب خودشه. و حقشه که چوب انتخاب غلطش رو بخوره

ندا دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 10:38

شاید منظئرشون عشق و دوست پسر سابقه

فاطمه :) دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 03:44

آره اون که قطعا

فاطمه :) یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 00:25

جواب تو چیه؟

قطعا جوابم این نیست که جای اقدس بودم!

مانا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 12:28

مردم دیوانه شدن

سهیلا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 12:14 http://Nanehadi.blogsky.com

واقعا خاک بر سرشون.افتخار هم میکنن.رو ویرونه های یه زندگی پا میذارن.خاک دو عالم بر سرشون.

خیلی وقتا لزوما زندگی اول ویرونه نیست. ولی ممکنه با اومدن اینا زندگی اول ویرونه بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد