پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

استیکر

شوهرم اهل استیکر های عاشقانه دانلود کردن نیست. گاهی که یه استیکر عاشقانه خوشگل میفرسته... حسم اینه که اقدس اونو براش فرستاده! 

نظرات 4 + ارسال نظر
ایلی دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:22

تو گروه دوستاش استیکر عاشقانه فرستادن؟!!!! با خودت چند چندی؟ اول میگی حسم اینه بعد میگی شاید اونه.
ضمنا من کجا گفتم بحث کن؟ به نظرم شما به جای صحبت کردن راجع به یه موضوع و شفاف شدن قضیه ترجیح میدی اونو تو مغزت نشخوار کنی و از آزار خودت لذت می بری.

مگه گفتم استیکر س ک سی؟!
شما برا دوستات استیکر قلب و بوس و بغل نمیفرستی؟!

ایلی دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:04

خب اگر همسرتون می دونه شما از ماجرای اقدس خبر دارین، چرا شفاف بهش نمیگی استیکرهایی که اون می فرسته رو برات فوروارد نکنه. بگو این کار ناراحت و حساس ترت می کنه.

این فقط حس منه. ممکنه تو گروه های دوستانش اینا رو فرستاده باشن مثلا...
بعدم نمیشه برای هر چیز کوچیکی باهاش همچین بحثایی راه بندازم

مانا دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:51

چقدر بدبین
مشکلی که حل نمیشه باهاش کنار بیا
این توصیه واقع بینانه ایه

الی دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:49

آه از فشرده شدن قلبتون وقتی اون استیکر رو میبینید.
ی دردا و حس هایی رو فقط کسی میتونه درک کنه که تو اون موقعیت قرار گرفته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد