پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

مرگ ناگهانی!

این روزها که مرگ و میر به علت کرونا زیاد شده... گاهی به این فکر میکنم که اگه من بمیرم و چند روز بعد شوهرم اقدس رو بیاره توی خونه م... چه جوریا میشه...

مثلا با شوهرم کمد من رو بیرون میریزن... بعد اقدس با دیدن وسایل من چه فکرایی تو ذهنش ممکنه بیاد! لباس هام، صندلها،کیف ها و...

یا وقتی میره سر کابینت های اشپزخونه، با خودش میگه چه با سلیقه اینجا رو چیده! یا میگه چه قدر کابینتش پره!

یه گوشه هایی از خونه ممکنه کثیف مونده باشه. مثلا زیر میز تلویزیون یا هود اشپزخونه! اونجاها رو ببینه بگه چه زن نامرتبی بوده!!! 

ازین فکرای مسخره...

قدیما یه پیج تو اینستا میخوندم، یه خانمی همسر مردی شده بود که زنش فوت کرده بود و دوتا بچه داشت.

از حس خودش مینوشت که مثلا وقتی از تو کابینت ادویه برمیداشته، فکر اینکه زن قبلی شوهرش این ظرف ها رو پر کرده چه حسی رو بهش منتقل میکرده... زنی که عاشق بوده و شوهرش هم عاشق اون... یا مثلا وقتی میخواسته یک سری ظرف و ظروف رو رد کنه و نو بخره، با مقاومت اعضای خونه مواجه میشده...

اگه بمیرم بعدش چی میشه؟

نظرات 9 + ارسال نظر
نسیم شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 01:50

حس بدیه
اما چون یکی هست تو مغز همسرت بنابراین فکرت میره اون سمت که نباشی میاد و....
در حالی که هر زنی خدای نکرده بمیره همین آش و همین کاسه س .
حالا که هستی از بودن کنار بچه هات استفاده کن که فردا اونام راهی زندگی خودشونن
جناب همسر هم که ایشالا متوجه کارش میشه و... حالا نشدم تو جوونی و دوره حساس که اینطوری کرد تو پیری هم ادامه بده بدتر از این نمیشه
وقتی نمیشه چیزیو تغییر داد حداقل بیشتر خودتو ناراحت نکن

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:21

چقد ضعیفی و حتی به باور خودت اعتقاد نداری که به جای دفاع از عقیده ت و جواب دادن ،کامنت منو نصفه پابلیک کردی تا از جواب دادن طفره بری جوابمو گرفتم از همین نصفه تایید کردنات و اینکه مطمئن شدم که هدفت تبلیغه !بار اولت نیست که کامنتای منو فقط خط اولشو تایید میکنی این نشونه ضعف توئه و تفکر پوشالی که حتی خودت باورش نداری چون نمیتونی ازش دفاع کنی .امثال شماها عینهو وهابیا هستید که گفتارتون با عملتون یکی نیست .

اینم نشون دهنده تفکر پوشالیه توئه که همش فکر میکنی کامنتت رو نصفه تایید میکنم! اینبار کامنت خودتو یه جا یادداشت کن تا یادت بمونه چی نوشتی، نصف چیزایی که تو ذهنته رو مینویسی بعد فکر میکنی من نصفه تایید کردم. کندر بخور برا حافظه ت خوبه...
قبلا هم توضیح دادم که همچین اپشنی در بلاگ اسکای وجود نداره که نصفه تایید کنم!!!! یا کلا تایید میشه یا حذف میشه. والسلام
امثال شماها عینهو .... ها هستین که حرف راست رو باور نمیکنین... چون که کافر همه را به کیش خود پندارد...

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 12:18

وای وای چقد بدم میاد از این طرز تفکرا که همه اینارو ربط بدیم به امتحان شدن از طرف خدا

فاطمه :) چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 01:04

ازین فیلمای رو اعصاب خیانت
یه مدتی از فیلم رو زن اول تو کما بود و زن صیغه ای اومده بود تو خونه از بچه و مرد مراقبت میکرد

اخ یادم اومد. دیدمش

شادزی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 19:20

هر وقت حالت گرفتسا به ذوالنمره فک کن ببین صبر کن اجی خدا برامون تو اخرت جبران میکنه یا گناهامون را کلی اش را یا همه اش را میبخشه یا کلی ثواب و حسنه بمون میده و میزانمون را سنگین میکنه یا اجر شهید میگیریم یا....خیلی چیزا

به خدا قسم یه روایت دیگه خوندم ولی اونو ندارمش کپیشا وگرنه برات میزاشتم که امام صادق علیه السلام فرموده بودن هرکسی یه چشم یا دوتا چشم نداشته باشه و صبر کنه تو دنیا بر این محنت و زجر خدا میبردش به بهشت! (یعنی مث ادما عادی حساب کتاب با میزان و اینا نداره)
پس فکرتا مشغول کن فقط صلوات عبادت و به خودت روحیه بده وگرنه من خودم اگه بخوام بشینم فک کنم یه عده چه ها به سرم آوردن یه وقت دیدی خدانخواسته از غصه دق کنم اینقد که دلم پره پره
ولی به عدل خدا ایمان دارم طوری نی بزار مظلوم به اخرت بریم اتفاقا بهتر خدا را شکر

اینا همش امتحان خداست. اعتقادم اینه که وقتی قراره خدا ازم امتحان بگیره، اگر طلاق هم بگیرم خدا یه جور دیگه امتحانم میکنه. پس چه بهتر با همین امتحان سر کنم...چون بعدی معلوم نیست چی باشه. شاید سختتر باشه

روایته ذوالنمره _ شادزی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 19:14

امام صادق علیه السّلام روایت می ‏کند که فرمود: در زمان پیامبر اکرم صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم مردى بود که (ذو النمره) نامیده می ‏شد. او از زشت‏ترین مردم بود و به سبب همین زشتى او را (ذو النمره) می نامیدند. یک روز او خدمت پیامبر صلّى اللَّه علیه و آله رسید و عرض کرد: اى پیامبر خدا! به من بگو خداى عزّ و جلّ بر من چه واجب کرده است؟

پیامبر اکرم صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم فرمود: خداوند بر تو واجب کرده است هفده رکعت نماز در شبانه روز، و روزه ماه مبارک را در صورتى که زنده ماندى و آن را درک کردى، و حج را اگر استطاعت یافتى، و زکات را، و آن را براى او شرح داد.

آن مرد گفت: سوگند بخدایى که تو را بحق به پیامبرى برانگیخت، براى پروردگار خود افزون بر آنچه براى من واجب گردانیده به جاى نخواهم آورد. پیامبر صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم فرمود: چرا اى ذو النمره؟ عرض کرد: زیرا که مرا چنین زشت آفریده است. در این هنگام جبرئیل بر پیامبر صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم نازل شد و عرض کرد: اى پیامبر خدا! پروردگارت به تو دستور مى‏دهد که از سوى او به ذو النمره سلام برسانى و به او بگویى: پروردگارت می فرماید: آیا خشنود نیستى که در روز رستاخیز تو را به زیبایى جبرئیل محشور کنم.

پیامبر صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم به او فرمود: اى ذو النمره! این جبرئیل است که به من دستور داده به تو سلام رسانم و به تو بگویم که پروردگار متعال فرموده است: آیا خشنود نیستى که در روز رستاخیز تو را به زیبایى جبرئیل محشور گردانم. ذو النمره گفت: پروردگارا! من خشنود شدم و بعزّتت سوگند من نیز [به اعمالم آن قدر] بیفزایم تا خشنود گردى. (بهشت کافى / ترجمه روضه کافى/386 )

چه قشنگ... نشنیده بودم

شادزی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 19:12

چه فکرایی می‌کنی عامو ول کن این حرفارو اقدس هم یه بدبختی هست با بدبختی های خودش که بیچاره گیره شوهره تو شده فک نکن اونم خوشبخته یا عشقولی هسو بدون باش چقه حسرتا به دلشه اینقد نشین فک کن قدر سلامتیتو بدون‌بچه هات زندگیت بقیه چیزا کشکه دیگه تهش همه مون باید تشریف ببریم لاخاک همه مون فقیر غنی زشت زیبا... روایت ذوالنمره را بخون اینقدددد گریه کردم‌خوندم بزار برات کپی‌کنم خیلی قشنگه

سیما سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:36

آخه عزیز دلم ،شما فکر الا نت باش که اقدس مث غده سرطانی زده به جون زندگیت ....دور از جونت ،خدای ناکرده بعد از هزار سال اگه فوت کنی ، چه اهمیتی داره اقدس چی فکر میکنه راجع بهت ...ضمنا اینو بدون خدای ناکرده اگه اتفاقی برای شما بیفته آخه شوهرت دیگه اقدسو میخواد چکار ؟یه مدت با اقدس بوده ، مزه شو چشیده ، مطمئن باش دل شو زده ، یه بهتر از اقدس رو عقد میکنه ، حالا شاید دوباره اقدس موقت ودر حاشیه بمونه اون موقع هم ، شایدم کلا بذاردش کنار .

فاطمه :) سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:36

انشالله خدا بهت عمر طولانی و باعزت و سلامت بده بالا سر بچه هات باشی کیف کنی. به اقدس هم یه همسر خوب مجرد دائم بده بره سر زندگی خودش

یاد خشم و هیاهو افتادم!

ندیدم. راجع به چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد