پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خواب 2

دیشب باز خواب اقدس رو میدیدم. اینبار خواب دیدم اومده خونه مون! 

وقتی رسید جلوی در واحدمون، من از جام بلند نشدم. روی مبل نشسته بودم. شوهرم رفت به استقبالش و همونجا در قاب در از هم لب گرفتن  منم سریع واکنش نشون دادم و با زبون تند گفتم بدم میاد جلوی من لب میگیرید!  یواشکی این کارا رو بکنید. اه...

بعد که اومد توی خونمون، متوجه شدم اصلا خونه رو مرتب نکردم. ازین کار خودم حس خوبی پیدا کردم! انگار بهش پیام دادم من تو رو تکریم نکردم و به مناسبت اومدنت خونه رو تمیز نکردم! 

بعد بهش گفتم چادر بدم چادرت رو عوض کنی؟ همون لحظه یادم افتاد اون توی خونه من نامحرم نداره و چادر نیازی نداره... یهو حالم خراب شد

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 08:42 https://farzandenakhaste.blogsky.com

بنظر میاد خوابتون در راستای اینه که هنوز با واقعیت کنار نیومدین ...... حضورش رو بپذیرین... مطمئنا شم جای خودتونو دارید و اون نمیتونه جا پای شما راه بره .... واقعیت تلخ هم که باشه بهتر از زندگی کردن با تنش و خشم منفعلانه ست ..

فریبا جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 22:11

پس چرا نوشتی خواب ۲؟؟

حس کردم قبلا یه بار دیگه اینجا خوابامو نوشتم

اینک سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 17:59 http://Inak.blogsky.com

اون خواب، هیچوقت تعبیر نمیشه. غیر ممکنه برات اتفاق بیفته. شک نکن.

الهام سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 12:39

میشه بگی چند سالته؟ چرا خمسرت مجدد ازدواج کرده؟

چراش رو که به من نگفته!
ولی سنم بالای 30 هست. دقیقشو نمیتونم بگم

اینک سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 10:08 http://Inak.blogsky.com

پس خواب ۱ کو؟ کجاس؟

نداشتم یکی؟!

اینک دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 15:34 http://Inak.blogsky.com

از بس بهش فکر می کنی، داری خوابشو می بینی.

اصلا جدی نگیر. هیچی نمیشه. نگران نباش عزیزم

فاطمه :) دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 13:45

الهی بگردم چقدر حال مزخرفی داشتی تو خواب

مانا دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 12:00

سلام
شما خانم قوی و محکمی هستید ولی این حجم فشار برای هر زنی اونو داغون میکنه
خواهش میکنم یک کار پرمشغله شخصی بجز رسیدگی به بچه ها برای خودتون ایجاد کنید
البته من با توجه به اطلاعات کمی که از شما دارم اظهار میکنم
امیدوارم همیشه سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد