پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فواید ایام کرونا

از خوبیای کرونا این بود که کلی کلاس و کارگاه مجازی برگزار شد. من در این مدت در دوره های مختلفی شرکت کردم و باعث شد بتوانم کمک زیادی به حال خودم کنم. از چند جهت: هم اینکه در حالیکه کنار بچه هام هستم تونستم برای خودم وقت بگذارم و به علائقم بیشتر برسم. هم اینکه کارگاه های روانشناسی شرکت کردم و باعث شد خودم و اطرافیانم رو بهتر بشناسم و واکنش های بهتری نشون بدم.

این کلاسها به ترمیم اعتماد به نفس از دست رفته م کمک زیادی کرد. باعث شد برخی زوایای ناشناخته وجودم رو بشناسم و بفهمم برخی ضعف هایی که دارم نقص نیست... 

نظرات 1 + ارسال نظر
آتوسا یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 12:10

ببین به جای اینکه آرزوکنی اقدس کرونا بگیره میتونی دعا کنی مهرت به دل همسرت طوری بشه که سمت اقدس که خوبه سمت هیچکس دیگه نره - یا همسرت بهت وفادار و متعهد بشه
همینطور به جای اینکه بخوای یه شب درمیون بره پیش اقدس میتونی دعا کنی که اخلاقش خوب بشه درگیر ورزش یا کارای خوب دیگه که هم حال خودشو خوب کنه و هم گیر نباشه بشه
زوم کن رو خودت - خوشبختی و آرامش خودت - ببین دوست داری چطوری باشه شرایطی که خوشحال و خوشبخت باشی همونو از خدا بخواه و تلاش کن براش مطمئن باش میشه
حتی برای اقدس دعای خوب بکن - مثلا دعا کن اونم خوشبخت بشه طوریکه دست از سر کچل تو و زندگیت برداره
من به قانون جذب و این حرف ها اعتقاد ندارم اما به تاثیر دعا برای خود و دیگران به شدت اعتقاد دارم
اگر از شرایطت راضی هستی و داری به دیگران نشون میدی این طوری هم میشه - و سعی در عادی سازی شرایط داری و فقط گاهی دلت میگیره که دیگه حرفی نمیمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد