پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

قفل موبایل

از وقتی همسر گوشی جدید خریده بارها متوجه شدم مثل قبل دیگه سریع گوشبش رو قفل نمیکنه! گاهی گوشیش دست بچه ها بود و بازی میکردن و همسر راحت میگرفت میخوابید!

با خودم فکر میکردم که چی شده انقدر خیالش از من راحت شده؟!!

تا اینکه یک روز وقتی گوشیش رو برداشت پیام هاش رو چک کنه متوجه شدم هر برنامه ای رو که میخواد باز کنه ازش اثر انگشت میخواد یعنی روی تک تک برنامه های گوشیش قفل اثر انگشتی گذاشته!!

دیدم نه... چیزی عوض نشده! هنوز همون بساطه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 21:05

همسرت میدونه شما میدونید؟؟اگه میدونه چرا انقدر پنهان کاری میکنه؟

بله میدونه

مریم سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 18:46

خوشبحالت چقد سرخوشی

زهرا سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 09:10

واقعا کجاش خنده داره!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد