پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

نماد اقدس

وقتهایی که روی چت کردنای شوهرم با اقدس حساس میشم، موبایل شوهرم برام نمادی از اقدس میشه. هر بار که گوشی دستش بگیره حس میکنم پیش اقدسه!

(همیشه اینجوری نیستم. فقط وقتایی که میرن رو مخم این مدلی میشم)

یادمه اون اوایل که خیلی خیلی از نظر روحی به هم ریخته بودم... یه شب که شوهرم خواب بود و گوشیش رو توی هال به شارژ زده بود و گذاشته بود روی زمین، رفتم عین یک ادم دیوانه هر چی تونستم گوشی شوهرمو لگدمال کردم. پامو محکم محکم میکوبیدم روش و فحش میدادم!

الان مدتیه خدا رو شکر کمتر میبینم شوهرم چت کنه باهاش. نمیدونم حواسشو جمع میکنه جلوی من پیام نده یا کلا اقدس دست از وراجی برداشته؟ خودم حدس میزنم گزینه اول! 

نظرات 8 + ارسال نظر
سیده پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 06:01

خب خواهر چه ربطی داره
منکه با شما مخالفم البته از جهت حق الناس بودن کار اقدس

سیده سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 20:07

خب این راز زندگی اقدس خانومه، شما فاش کنید، گناه بزرگی گردنتون میاد، دقت کنید خواهرجان به خاطر دنیا حق الناس گردن خودتون نیارید

قبلا هم گفتم چنین قصدی ندارم
ولی اگه به حق الناس باشه اقدس حق الناس بزرگتری گردنشه

اینک سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 16:11 http://Inak.blogsky.com

داشتم به کامنتت فکر می کردم.

به اون قسمتی که در پاسخ به کامتتر نوشته بودی که ممکنه به پدر اقدس بگی که دخترش صیغه شده!

به یاد سمیه افتادم که همسرم مستقیم به پدر سمیه هشدار داده بود.اما پدرش اصلا قضیه رو جدی نگرفت!
خیلی از پدرها ممکنه این کار رو به حساب زرنگ بودن دخترشون بذارند. زرنگ در جذب شوهر به هرقیمتی مثلا!!!

سیده دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 17:15

خواهر دیدم که توو کامنتها گفتن برو خانواده اقدس رو باخبر کن!!!!
ووووای نکنی این کارو هاا
نمیترسید از اینکه ابروی کسی رو ببرید و بعد خدا آبروتونو ببره که همچین توصیه هایی میکنید!
به هر حال این اقدس خانوم هر چی هم اشتباه داشته باشه در ارتباط بالاخره ارتباطش حلاله و ازدواجه...
وای خیلی حالم بد شد از تصور ابرو بردن از یه انسان...

من که قصد همچین کاری رو ندارم
ولی به فرض هم بخوام برم به خانوادش بگم تو محلشون که قرار نیست جار بزنم! فقط به پدر و مادرشون مثلا گفته بشه. اینکه یه پدر بفهمه دخترش صیغه شده بی ابرویی نیست. ولی کدورت و ناراحتی زیادی پیش میاره

مامان ثنا و حسنا و حلما شنبه 5 تیر 1400 ساعت 01:09

این قوه تخیل و نویسندگیت میتونه بهت کمک کنه یه شغل خوب توی یه سایت یا مجله خوب پیدا کنی. به خدا جدی میگم اینک جان قصد ناراحت کردنت رو ندارم. این استعدادت واقعا فوق العاده است. هم توی مادرستان قلمت رو تحسین میکردم هم وبلاگ خودت و هم اینجا. روی این بعد از توانایی مغزت بیشتر کار کن

مادرستان چیه؟ سایته؟ برم از اینک بپرسم ببینم ماجراش چیه

شبنم جمعه 4 تیر 1400 ساعت 12:00

بچه هاتون کوچیکن ؟
آیا خبر دارن؟
بهونه های همسرتون چی بوده بابت این کارش؟
یه بار گفتی خانواده اقدس خبر ندارن !توی شرایطی نیستی که بتونی یه جوری با خبرشون کنی؟

نه بچه هام خبر ندارن. کوچیکن

الهام چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 11:23

سلام عزیزم تا حالا ازش پرسیدی چرا رفته سراغ کس دیگه ای؟دوست دارم جوابشو بدونم,یعنی فقط بخاطر یه رابطه ی جنسی مردا اینکارو میکنن،اگر اینه ما زنا چقدر بدبختیم چقدر بیچاره ایم

ازش پرسیدم. بهم جواب درستی نداده

خواننده قدیمی چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 10:30

چقدر بیچاره ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد