پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

تحفه ای برای اقدس

چند روز پیش شوهرم یه وسیله خیلی عادی که البته ما غالبا ازش استفاده نمیکنیم تهیه کرده بود. ولی چیزی درموردش نگفت و خیلی عادی گذاشت یه گوشه. من شک کردم که احتمالا اونو برای اقدس تهیه کرده. برای همین به بهانه جمع و جور کردن بردم یکجا قایمش کردم که اگر شوهرم خواست ببره به اقدس بده پیداش نکنه و مجبور شه از من سراغش رو بگیره!!

امروز گفت راستی اون فلان وسیله رو بذار میخوام بدم به کسی! منم گفتم باشه. ولی درنیاوردم...

حالا منتظرم ببینم کی وقت بیرون رفتن اونو طلب میکنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه :) سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 22:53

که تعقیبش کنی؟
کارآگاه خصوصی خواستی خبرم کن8957

نه بابا. تعقیب کنم چی بشه.بیشتر حرص بخورم؟!

فریبا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 20:16

خب چرا کامل نمیگی چی بود یعنی اون وسیله؟؟

کلا زیاد امار نمیدم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد