پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

نفرین با عافیت!

یه بار چندسال پیش یکجا رفتیم روضه. در کمال تعجب دیدم سخنران مجلسشون خانم همیز هست. بعد از تموم شدن مجلس یه عالمه خانم جوان دورش رو گرفتن و ازش مشاوره میگرفتند. منم که اون روزا در اوج تلاطم ها بودم مثل بقیه رفتم پیشش. اما صبر کردم خلوت تر بشه بعد حرفم رو بزنم. تقریبا همه رفته بودند و من و یکی دو نفر دیگه مونده بودیم. خانمی که داشت سوال میکرد لابلای حرفاش گفت: همش دعا میکنم شوهرم سکته کنه من از دستش راحت شم!! یهو من پریدم تو حرفش و گفتم: این چه دعاییه میکنی؟ سکته کنه علیل بیفته رو دستت بعد مجبور شی یه عمر از ادمی که ازش متنفری پرستاری کنی؟ یه دعای درست بکن! خانم همیز از حرفم جاخورد و به طور ضمنی نظر منو تایید کرد! خود اون دختر هم انگار تاحالا به این وجه دعاش فکر نکرده بود... سری تکون داد و گفت راست میگی!

واقعیت اینه که در مورد شوهر خودمم همینم. اگر بخوام نفرینش کنم همیشه اینو تاکید میکنم که خدایا بدبختیش مال خودم نباشه! (انگار خدا منتظر نشسته نفرینای منو مستجاب کنه!!) 

اگر خواستید نفرین کنید یه جوری نفرین کنید که طرف از ریشه قطع شه!

نظرات 5 + ارسال نظر
لادن یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 08:15

ربطش روی حق دونستن یه ظلمه
مرد حق خودش میدونه به زن هاش خیانت کنه
طالبان هم حق خودشون میدونن دختر های 12 ساله ی مردم رو به زور ببرن
ربطش توی اینه که هر دو حق خودشون میدونن

به نظر من مقایسه تون غلطه

لادن شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 08:07

پذیرش این قضیه که مرد حق داره با 4 تا زن عقد کنه و در قرآن گفته شده منو یاد طالبان میندازه که حق خودشون میدونن که دختر های 12 سال به بالا را به زور به عقد خودشون در بیارن چون توی قرآن از غنیمت جنگی گفته شده وااای بر ما و این دین خارج از انسانیت

چه بی ربط! مگه تو قران گفتن اون 4 تا زن زورکی برن زن اون مرده بشن؟ فقط زنِ اوله که این وسط اسیب میبینه. بقیه چشم دارن. اگر نخوان زنِ ادم متاهل نمیشن.

فریبا پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 16:21

بایداینطوری نفرین کرد انشالله خیلی پولدار بشی ولی نتونی از پولات استفاده کنی .اخرسر پولاش میرسه به زن و بچه اش

الف سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 09:08

نفرین نکن دنبال راههای خوب برای خودت وبچه هات باش من شوهرمو زیاد نفرین کردم البته زن نگرفته حتی عرضه خیانت هم نداشت
حالا نفرینهام گرفته یا داره نتیجه طبیعی کارهاشو میبینه مریض وبدبخت وتنها بدتر از سگ داره زندگی میکنه وهر بار تا دم مرگ میره کسی حاضر نیست تلفنی حالشو بپرسه چه برسه یک لیوان آب دستش بده
من بچه هام همراه وکنارم هستن وخیلی هوای همو داریم ولی کاشکی انقدر از دستش حرص نمیخوردم والان سالم بودم واز زندگیم لذت بیشتری میبردم
به فکر خودت باش زندگی همش جوونی نیست به این سلامت وانرژی برای میانسالی وپیری احتیاج داری حروم اقدس وشوهرت نکنش تا بتونی انشاالله با بچه ها ونوه هات خوش باشی

خدا عاقبتمون رو بخیر کنه

فاطمه :) سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 00:40

آخه شوهر از ریشه هم قطع شه بچه یتیمش رو دست زنش میمونه
چه نفرینی میشه کرد شوهرو که شرش به زنش نرسه؟

بله دیگه. باید همه جوانب رو سنجید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد