پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

دعای این شب هام

اقدس.... الهی به حق این شب ها به زودی زودِ زود... توفیق شهادت بهت بدن و از رو زمین حذف شی.. 

دلم نمیاد دعا کنم کرونا بگیری بمیری. نه به خاطر خود خاک بر سرت. به خاطر مادرت. نمیتونم ببینم مادری به عزای بچه ش بشینه.

انشالله ارزوی زندگی کردن با شوهرم رو به گور ببری

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 16:28

هر چیزی یه دورانی داره که لذت بردن از اونم ماله اون دورانه ! فعلا که جوانی و دوران طراوت اقدس دورادور طی میشه ؛ کسی که تو شرایط اقدس از این امتیازش نتونست به نفع خواسته ش استفاده بکنه بعدا هر کاری هم بکنه دردش کمتره

اینک جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 11:27 http://Inak.blogsky.com

ای بابا... عجب دعایی براش کردی.


میگم تو یه بهانه ای پیدا کن و باهاش روبرو بشو.
.بعد ببین چه دعایی براش واجب تره!


به نظرم متهم اصلی شوهرته نه اقدس!

دعا کن شوهرت شهید بشه.

شاید اون موقع، حال و روز اقدس ها رو درک کنی.


تو رو خدا خودتو یه کم بذار جای اقدس!

راه دوری نمیره ها

ایلی جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 09:28

انشالله یه شوهر خوب پیدا کنه و دست از سر تو و زندگیت برداره ولی فکر می کنی اخرین اقدس دنیاست؟ این نباشه یکی دیگه. جای دیگه هم ایراد داره عزیزم

بله. متهم اصلی شوهرمه.
ولی فکر کنم شوهرمم فهمید دیگه راحت نمیتونه ازین غلطا بکنه! دفعه اول خیلی موضوع رو ساده گرفته بود. فکر میکرد راحت میتونه منو نرم کنه

فاطمه :) جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 04:24

الهی خدا صبر بده به دلت رنجیده ت و همسرت رو هم نرم کنه درکت کنه

پ.ن. به نظر من که اقدس رو بفرست هووی خانم "رضایش" بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد