پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

ازار روحی

همونطور که قبلا گفتم سالهای اولی که شوهرم با اقدس صیغه کرده بود من خیلی خیلی از نظر روحی اشفته بودم. خیلی روزها و شبهای بدی رو گذروندم.

الان تقریبا به یک وضعیت ثبات و نسبتا ارومی رسیدم. اما حالا به خاطر مشکلاتی که برای شوهرم در خارج از خانه در جریانه شوهرم خیلی از نظر روحی به هم ریخته هست. با اینکه از وضعیت موجود ناراحت هستم ولی ته دلم خیلی خنک میشه وقتی میبینم چوب خدا صدا نداره و شکنجه روحی ای که من قبلا شدم الان داره به سر خودش میاد! ازینکه کلی هزینه اضافه و بی حاصل داره میکنه برای حل اون مشکل حالم جا میاد! 

سادیسم دارم!

نظرات 15 + ارسال نظر
مانا یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 09:33

به نظر من که این حس خیلی طبیعیه

الهام شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 15:24

خیلی مجهول مینویسی....تورو خدا یه توضیح بده مارو از سردر گمی در ار

. شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 14:11

منم نظرم شبیه الهامه. تمام گزینه هارو رد کردی که. اقدسم دختره. اصلا شاید رابطه اش خیلی سطحی تر از این حرفا باشه. دیگه اگه تو خونه و ماشین رابطه ندارند دیگه جای دیگه نمیشه رابطه عمیق داشت. مگر اینکه هتل بگیره. که اونم بعیده.

الهام شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 01:13

پنهان جون من میگم شاید فقط با اقدس یه دوستی سا ده دارن ،بدون رابطه ی جنسی .....شاید تو خیلی به همسرت بدبین شدی .....پطمئن باش اگر رابطه ی جنسی داشتن به خونه ای براش گرفته بودو زودتر عقدش میکرد....مگر اینکه خودش چیزی گفته باشه؟

. جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 22:04

تو ماشین رابطه دارند. اینو برای دوستان کنجکاو نوشتم. هی میپرسند کجا رابطه دارند. زیر درختا تو کوه و کمر تو ماشین بازم بگم.

این مورد رو بررسی کردم. جوابش منفی بود!
حالا نیاین بپرسید چه طوری بررسی کردی

خواننده قدیمی جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 16:51

اگه شوهرت خونه اجاره نکرده برای اقدس، پس کجا رابطه دارن؟

نمیدونم

. جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 15:20

میگی اقدس هنوز خونه پدرش هست؟ هنوز؟ یعنی بالاخره میاد؟ تو بیشتر از اقدس لحظه شماری می کنی بیاد همخونه ات شه.

هم خونه! مگه اینکه تو قبر بذاره منو بتونه بیاد توی این خونه زندگی کنه

الهام جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 15:18

پس کجا باهم ارتباط دارن؟همون خونه ی پدرش؟

نه پدرش قبلا که در جریان نبود
الان رو نمیدونم در جریانه یا نه
نمیدونم کجا میرن با هم

الهام جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 00:24

منظورم سوالات کاربران دیگست عزیزم.
پنهان جان میشه بگی آیا همسرت برای اقدس خونه ای اجاره کرده وبه اونجا میرن یا نه؟
همسرت شغلش ازاده ؟که دستش بازه ومیتونه اونطرفم اداره کنه؟

اقدس هنوز خونه پدرش هست و خرج زیادی نداره برای شوهرم

الهام پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 18:31

سلام عزیزم چرا سوالات رو جواب نمیدی عزیزم .اگر واقعا اذیت میشی بگو دوستان سوال نپرسن گلم

معمولا سوالات رو جواب میدم. به جز اونهایی که به دلایلی نمیتونم اینجا بگم. چی پرسیده بودید؟

مریم پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 17:48

سلام اول چرا به خودت میگی سادیسم داری هر کسی که به یک نفر ظلم کند که به نظر من همسر شما ظلم کرده حقش هست در ثانی این مادر و پدر اقدس نمیگویند سنت بالا هست یا داره بالا میره خیال ازدواج نداری یا خرجی از کجا میاری یا زمانهایی که با همسر شما میره بیرون نمیگویند کجا تشریف میبری.امیدوارم هر کی وارد زندگی هر کس دیگه ای میشه به عذاب سختی دچار شود

فریبا پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 12:55

مگه چند وقته اقدس وارد زندگیت شده؟؟؟چرا خواهان زندگی خوب و دایم نیست؟؟بخدا اقدس از نظر عقلی مشکل داره!!مگه شوهرت نمیگفت خواستگار خوب هم داشته؟پس چرا این زندگی نصفه نیمه رو به یه زندگی خوب و نرمال ترجیح داده؟؟؟
تا حالا نخواسته تورو ببینه اقدس؟؟

نمیدونم
لابد یه گیر و گوری دارن

خواننده قدیمی چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 18:35

سادیسم نداری و خیلی هم نرمالی
وقتی توان دفاع از خود نداشتی، حق داری از صدمه ای که به طرف آزارگرت میرسه، خوشحال باشی
ماهم امیدواریم این شوهر بی خاصیت بیشتر زجر بکشه

خزان چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 18:35

مشکل به اقدس ربط داره ؟

نه

فاطمه :) چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 12:14

سالهای اول؟!
چند ساله مگه؟؟
این اقدس نمیگه منو عقد کن چندین ساله منو معطل گذاشتی؟ نمیخواد بره سر زندگیش؟ نمیخواد مادر بشه؟ نمیخواد از خونه پدر مادرش بره؟
چه زندگی متاهلی بیخودی داره. همش دوری، فراق، بی سر و سامانی، بلا تکلیفی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد