پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

اقدس ها

یکی از آشنایان(خانم) مدتی هست درگیر طلاق هست. شوهرش با یک زن صیغه کرده و قرار هست بعد از طلاق دادن این خانم اون زن رو دائم کنه. به طور اتفاقی فهمیدم اون زن صیغه ای هم اسم اقدس هست! بچه های زن اول به زن باباشون میگن اقدس جون! 

چند وقت پیش تر هم یه فیلم میدیدم که شخصیت منفی فیلم اسمش همون بود...

کلا نسبت به اون اسم آلرژی پیدا کردم. هروقت این اسم رو میشنوم تو دلم میگم خاک تو سر همه ی اقدس ها!


جالبه که بگم این اسم قبلا یکی از اسم های مورد علاقه من بود! 

نظرات 10 + ارسال نظر
اینک جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 11:47 http://Inak.blogsky.com

محبت مردها واقعا قابل تکثیره نه تقسیم. روحیه مردانه واقعا همین طوره.
اما اینکه چطور میشه زن اول رو با بچه رها می کنه و‌میره، بیشتر بخاطر نوع رفتار زن اولی می تونه باشه.‌زن اول حالش بده، مدام تحقیر می کنه، سرزنش می کنه، ناراحتی می کنه که مثلا مرد اثر پذیر باشه و زن دوم رو رها کنه، غافل از اینکه بدتر میشه. از زن اول دورتر میشه.

اگه زن اول واقعا قصد طلاق نداره، بهتره رویه شو سریع تغییر بده. خودشو سازگار کنه با شرایط تا زندگیش فرو نپاشه.
اگر قصد طلاق داره، بازم بهتره بدون دعوا و و توافقی جدا بشه و قال قضیه کنده بشه.


اما راجع به سومی!

واقعا دیگه زن اول برای سومی تصمیم گیرنده نیست. مرد اگه بخواد بگیره، می گیره دیگه. راهشو بلد شده.
اما من واقعا دلم نمی خواد سومی رو بیارم که مثلا همیارم زجر رو بچشه!
زجر بکشه یا نکشه، چه توفیری به حال من داره؟
ادمی نیستم که از ناراحتی دیگران، خوشحال باشم!

درجواب اینک جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 07:20

اینک خانوم یعنی امکان میدی مدیر سومی رو هم بیاره؟دلت نمیخواد سومی رو بیاره و زهرا بفهمه تو چه زجری کشیدی؟

نسیم جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 02:07

من از مادرم اصلا حرف بی منطق و خرافاتی طور نشنیدم جز این موردی که شمام گفنین عجیب به تشابه عملکرد و سرنوشت آدمای هم اسم معتقده و کلی مثال هم تو آستینش داره !!!!!

من منظورم این نبود که سرنوشتشون مثل همه

اینک پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 20:39 http://Inak.blogsky.com

زن دومی ها واقعا نمی تونن حس و حال زن اول رو درک‌کنند با اینکه خودشون هم یک زن هستند؛ اما همین ها، زمانی درک می کنند که شوهر، زن سوم رو‌بیاره. اون موقع هست که زن‌دوم تازه می فهمه چی شده و چه اتفاقی افتاده!

اما باز هم من زنها رو مقصر نمی دونم. بلکه مرد عامل این همه اتفاقات هست.

مخصوصا اگه یواشکی و پنهانی هم باشه، دیگه بدتر!

باز صد رحمت به مردهایی که به زن اول شون میگن.‌در جریانش قرار میدن و عملا فرصت انتخاب و تصمیم عاقلانه رو بهش میدن!

معمولا این شیوه، کمتر منجر به طلاق میشه

در جواب به اینک پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 18:38

چرا هرکسی که میاد روی زندگی یه زن وچندتا بچه وخودشم حس زن بودن رو داره ومیدونه زن احساس داره وله میشه مقصره......یعنی تو اصلا ناراحت نیستی اینک تورو خدا درست ودرپون جواب بده یعنی عین خیالتم نیست که هوو داری ومحبت شوهرت تقسیم شده؟

اینک پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 18:31 http://Inak.blogsky.com

لزوما همه ی اقدس ها مقصر نیستند...

الکی گناه دیگران رو نشوریم

. پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 14:24

الهام جان خودت رو خسته نکن. از کجا میدونی واقعا این مشکلات رو داره تو اینترنت هیچ چیزی قابل اعتماد نیست. اینا کلا یک طیفند که میخوان چند همسریرو با زبانهای مختلف عادی جلوه بدن. تو اینستام هست. مهریه که شد ۱۴ تا سکه چند همسری هم آزاد‌. دیگه ازدواج کردن اصلا به نفع خانمها نیست.

مهریه شد 14 سکه؟! یعنی چی؟

الهام پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 11:29

من اصلا منظورم این نیست که بری باهاش دعوا کنی ...من میگم باید راهش رو پیدا کنی وباهاش حرف بزنی واز دردای دلت بگی تا درکت کنه اون باید بفهمه که تو داری زجر میکشی....بفهمه که تو چقدراز این کارش آسیب دیدی....وقتی تو حتی حرفای دلت رو نمیگی بهش اون از کجا بفهمه .تازه خودشو تحسین هم میکنه بابت کارش وپیش خودش میگه راه پیغمبر رو ادامه دادم

اینجوری نیست که اصلا حرف نزنم. در جای مناسب بعصی حرف ها رو میزنم

یک زن پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 11:15

سلام عزیز جان

علیکم السلام

فریبا پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 08:46

خدا ریشه همه اقدس ها رو که زندگی یه زن رو خراب میکنن از ته بزنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد