پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

برگه مشخصات

چند ماه پیش یه پست گذاشتم در مورد اینکه یه بذگه حاوی مشخصات اقدس توی کاغذ باطله ها پیدا کردم.

هر چندوقت یکبار میرفتم سر باکس کاغذ باطله ها تا ببینم شوهرم اون برگه رو معدوم کرده یا نه! اما چون کاغذش مناسب استفاده مجدد نبود انگار هربار که شوهرم میرفته کاغذ برداره اون رو برنمیداشته و متوجه نمیشده چیه!

امروز بعد از چند وقت رفتم چک کردم و دیدم کاغذه روی کاغذ باطله ها نیست. شروع کردم به گشتن لای کاغذها تا ببینم رفته اون زیر یا شوهرم معدومش کرده. اما نبود. گویا واقعا شوهرم محوش کرده!

اتفاقا قاطی کاغذها یک نسخه دیگه از همون پیدا کردم!!! تاریخش رو نگاه کردم و دیدم دقیقا مربوط به همون روزهاییه که من در اوج اوج اوج روزهای اشفتگیم بودم. روزهایی که اتفاقا اقدس و شوهرم هم توی اوج اوج خوشی بودن. حال بد اون روزام به مغزم هجوم اورد. عین یک ادم دیوونه یک کاغذ رو گرفته بودم روبروم و به کاغذه با صدای بلند فحش میدادم! (شانس اوردم بچه ها خونه نبودن!) بعد هم چند تا نفرین آبدار حواله اقدس کردم.

حالا باید ببینم اون برگه رو کی شوهرم پیدا میکنه تا معدوم کنه!

نظرات 15 + ارسال نظر
مریم از بندر بوشهر پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 01:16

یکی از فامیلای ما خیلی وضع مالیش خوبه وتا دلت بخواد زنای مطلقه رو پنهانی صیغه کرده و این اواخر سه سالی میشه ازدواج مجدد کرده با یک زن مطلقه 25 ساله ازدواج کرده خودش شصت سالشه . زنش تازه متوجه شده .زنش میخواست لباسا و وسایل شخصیش رو بریزه سطل اشغال و از خونه بیرونش کنه ولی عمه ام نزاشتش بهش گفت اون از خداشه میره پیش اون یکی .

تشکر میکنم از مریم های وبلاگستان که با اسم شهرشون خودشون رو از هم تفکیک میکنند تا من قاطیشون نکنم

مریم از اصفهان چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 13:50

یا رومی روم یا زنگی زنگ . فقط باید انتخاب کنی . و این جدال بین ایمان و عشق ... و این که کدام یک پیروز میشوند ؛ سوال مهمی است که فقط خانم پنهان نوشت میداند!!!!!!

مریم چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 09:47

شما که دم از امتحان الهی میزنی و از این حرفا پس چرا بعد این مدت انقد خشم داری که با کاغذی که اسم اقدس توش هست دعوا میکنی ؟کسی که باورش اینه قاعدتا باید به آرامش رسیده باشه حتی باید بری اقدسو دائم کنی برا شوهرت که سربلند بیرون بیای

زهرا سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 13:53

اون قسمتی که نوشتی به کاغذ فحش میدادی خیلی شبیه فیلما بود

خواننده قدیمی سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 13:27

فکر میکنم عاشق همسرت نیستی وگرنه نمیگفتی شوهرشراکتی امتحان آسوناری نسبت به فقر و بیماری و مرگ عزیزانه
برای زنی که عاشق شوهرشه، خیانت همسر بدتر از مرگ فرزنده چه برسه به فقر و ...
اگر عاشق بودی تا الان دیوانه شده بودی. من خودم عاشقم و حس عاشقی رو خوب میفهمم. تازه ۴۰ ساله هم هستم و سالهاست عاشق موندیم الحمدلله
خوبه که عاشق شوهرت نیستی و میتونی بی وفایی رو تجمل کنی

الهام دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 21:13

همسرت باهات درمورد دائمی کردنش حرف نمیزنه؟وضعیت مالی همسرت چجوریه؟چرا با خانوادش صحبت نمیکنی

هرچی قضیه مسکوت تر باشه احتمال منتفی شدنش بیشتره

فریبا دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 20:53

ببین میدونی من خیلی فکر کردم اصلن نیاز نیست نشون بدی برات اهمیت نداره ... تو هیچ عکس العملی به شوهرت نشون ندادی و این اشتباهه. بهش بگو از حال بدت دعوا کن اصلا چه اشکالی داره؟مگه شوهرت کاری که خودش خواسته رو انجام نداده؟خب تو چرا ساکتی؟حتی حق اعتراض هم برای خودت قایل نیستی؟؟؟هر چی میشه به روش بیار بذار شوهرت بفهمه ناراحتی ناراضی هستی.. اینکه تو هیچی نمیگی خب شوهرتم میگه این با این قضیه کنار اومده و خیالش راحت میشه ازت

شوهرم میدونه کنار نیومدم. برای همینم تا حالا دائمش نکرده

الهام دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 18:48

اینک جان همه مثل تو قوی نیستن عزیزم ،هرکسی توانی داره ،خیلی سخته باور کن....امیدوارم مردا یه روز به این نتیجه برسن که چقدر این کارشون زنهارو تخریب میکنه

مریم از اصفهان دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 16:49

این دست و پنجه نرم کردن با نفس خیلی سخته . این جنگ درون خیلی سخته. لابد خدا یه توانایی در شما دیده پس به خدا و حکمتش ایمان داشته باشید. در هر حال باید از این امتحان سربلند بیرون بیایید . از کجا معلوم برای فرار از این امتحان ؛ جای دیگر یا با مرد دیگر امتحان نشوید؟؟؟ تا همین جا هم صبوری شما حیرت انگیز و ما فوق تصور است . آفرین قهرمان

هر چی حساب میکنم میبینم این امتحان، امتحان راحتتری نسبت به بیماری، فقر، مرگ عزیزان و .... هست

راز دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 13:35 http://Rezayash.blog.ir

چرا سعی نمی کنید حالتون رو خوب کنید و به اخرتتون فکر کنید؟ این چیزها فقط دنیا و اخرت خودتون رو خراب می کنه و از بین می بره عزیزم. حیف عمرتون که برای این چیزهای بیهوده خراب کنید . هر چه اینجوری فحش بدید و ... نه اقدس بهش برمی خوره و ناراحت می شه و نه شوهرت ، فرق روح خودت رو می خوری و اخرتت رو الوده می کنی

مانا یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 17:42

شما بیرون از منزل کار نمیکنین؟
با توجه به اینکه قرار تو این زندگی بمونین اینهمه فوکوس رو این موضوع به نظر من اشکال داره
البته سال تحصیلی نزدیکه احتمالا سرتون شلوغ میشه حالتون بهتر میشه انشالله

اینک یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 17:16 http://Inak.blogsky.com

تا زمانی که باهاش روبرو نشدی، این آشفتگی ها رو‌ داری. چون نمی شناسیش. نمی دونی کیه و اخلاقش چطوریه.
اونوقت همین جور کینه ی اونو‌ با خودت حمل می کنی. روحت گرفته میشه...حتی نمی تونی یه خواب راحت و بدون خیال بری.

درکت می کنم... بازم تا حالا خیلی خویشتن داری کردی که بابای بچه هات رو تخریب زبونی نکرده ای...ایول داری بخدا

الهام یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 16:46

اقدس شاغله؟شاید این شاغل بودنش باعث میشه که انقدر آزادانه باهمسرت در رفت وامد باشه.بنظرت همسرتوماهانه بهش پولی هم میده؟

نمیدونم ماهانه میده یا نه

یک زن یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 15:02

سلام عزیز جان

الهام یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 13:25

سلام ،اقدس از تو بزرگتره پنهان جون؟

نه ولی اختلاف سنیمون کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد