پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خودت باش

وقتی یه مرد متاهل میره دنبال یک زن دیگه، یک سوال بی انتها میفته به جون زن اول که اون چی داره که من ندارم؟ اون چه مدلی حرف میزنه؟ چه مدلی راه میره؟ چه مدلی دلبری میکنه؟ چه مدلی لباس میپوشه؟ و و و و... 

ولی این سوال از اساس غلطه. هر ادم یک پکیج از یک سری خصوصیاته. وقتی مردی ازدواج دوم میکنه معنیش این نیست که از صفر تا صد خصوصیات زن اول متنفر بوده و صفر تا صد خصوصیات زن دوم رو می پرسته! نه. حتی ممکنه یه سری چیزایی که زن اول حس میکنه در وجود زن دوم حسن به حساب میاد، اصلا به چشم مرد نیاد. 

من که خودم اینا رو میدونم بازم هنوز که هنوزه توی ناخوداگاه ذهنم گاهی درگیر این سوال میشم. یکی از بیشترین مصادیقش، زیاد حرف زدن اقدسه. من کلا ادم پرحرفی نیستم. ازینکه میبینم اقدس این همه پیام به شوهرم میزنه کلافه میشم. همش برام سوال ایجاد میشه که این همه حرف رو از کجا میاره!! جالبه بگم شوهرم زیاد حوصله پرحرفیه زن ها رو نداره! اما با اینحال من گاهی به خودم میام میبینم به طور اتوماتیک دارم الکی الکی به شوهرم پیام های چرت و پرت میزنم که فقط از اقدس کم نیارم! یهو میگم: ول کن بابا. تو که میدونی شوهرت حوصله پرحرفی نداره. چرا داری منفعل عمل میکنی؟ خودت باش. بذار اقدس انقدر زر بزنه تا شوهر خسته شه گوشی رو بذاره کنار!

یه مدت نرمال میشم. دوباره توی یه شرایط بدی که قرار میگیرم یادم میره و میفتم توی یک رقابت یک طرفه ی مسخره که فقط باعث آزار خودمه و هیچ سودی نداره

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 16:23

اینجا دوتا مریم نظر گذاشته چه جالب که منم دقیقا هم عقیده با همون خانم مریم هستم که برات پست گذاشته

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 16:19

نخیر شما سرت زیر برفه تو همون کشورها هم زنها فقط کمی از مردها عقب ترن ضمنا شما که عقیدت اینه و اینو فطرت مرد میدونی پس چرا انقد ناله میکنی اون داره بر اساس فطرتش عمل میکنه حالا اقدسو دایمی نکرده بهت لطف کرده پررو نشو من طبق عقیده خودت دارم نظرمو میگم اگرنه با خیانت از هر طرف بشدت مخالفم

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 11:36

اگه یه کم مقاله های روانشناسی رو بخونی اتفاقا متوجه میشی زنها تنوع طلب تر هستن منتها مردها از بودن در یک وضعیت زودتر خسته میشن و چون بار عرفی و شرعی روی این مسئله ندارن این کار براشون راحت تره الانم که یه کم بار عرفی خیانت زنانه کمتر شده بیشتر از گذشته شاهد خیانتهای زنان متاهل هستیم حالا شما تصور کن دست زنها باز بود تو این مسئله من که فکر میکنم گوی سبقت رو هم از مردها میگرفتن

توی کشورهای مسیحی که ازدواج دوم برای زن و مرد ممنوعه امار خیانت مردها کمه؟
توی کشورهای ازاد، زن ها گوی سبقت رو از مردها ربودن؟
خیر
همه جای دنیا مردها بیشتر اهل زیرابی رفتن هستن

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 10:55

اینکه زن تنوع طلب نیست کاملا غلطه اتفاقا هست الان که روابط باز تر شده چقدر زن هستن که با وجود خوب بودن زندگیشون به دلیل مراوده با همکار یا همسایه یا فامیل عاشقش میشن ...شما باید یرای خودت یه سرگرمی مفید درست کنی یا برو سر کار یا ادامه تحصیل یا یک کار هنری شبانه روز به همسرت فکر نکن توجیه شرعی هم نتراش که جواب نمیده
همه ما خانوما چقدر مردان‌مجردی رو دیدیم که زیباتر و خوش اخلاق تر و مردانه تر از همسرامون بودن ولی خودمونو کنترل کردیم ...همسا یه ما همسرش بعد از ازدواج توی یه تصادف قطع نخاع شده بود ولی این مرد پولدار مث پروانه دور همسرش میچرخید اون‌مرد نتوع طلب نبود ؟؟؟بابا کثافت روح را توجیه نکنین حودتو بز گ کن تا همسرت متوجه کوچکی روحش بشه البته اگه اینک نباشی

کاش یاد بگیری مطالب من رو بهتر بخونی!
من کی گفتم زن ها تنوع طلب نیستن. گفتم در زنها کمتر از مردهاست. وگرنه خودنمایی هم توی مردها هست. مگه مردها به تیپ و قیافه شون نمیرسن؟
منتها به طور متوسط تنوع طلبی جنسی در مردها بیشتر از زنها هست.
مگه حالا همه مردها هر زن خوشگلی میبینن میرن روش میخوابن که شما از کنترل خودت جلوی مردهای زیبا و خوب تعریف میکنی
ضمنا متشکرم که انقدر نگران اوقات فراغت من هستی! من سرگرمی مفید زیاد دارم

شادزی شنبه 10 مهر 1400 ساعت 07:31

دقیقا جراحی زیبایی را درست گفتی ببین من با جراحی زیبایی برای کسی که زیبا نیست موافقم اقا طرف عیب و ایرادی تو صورتش داره یا مشکلی داره یا هرچی اشگال نداره اما دیگه یه سری جراحی هایی اومده که خدا الهی اون جراح و اون کسی که میره جراحی میکنه را باهم لعنت کنه !
جراحی به اسم پیکرتراشی یا برزیلین! که خودتون سرچ کنید تو اینستا ببینید
من خواهرم عمل داشت تخت کناری اش برزیلین کرده بود خیلی راحت میگفت میخوام مخ صاحبکارم را بزنم که زنش چاقه و این جراحی را کردم که زنشو نابود کنم و زندگی تشکیل بدم وای یعنی مارا میگی دهنمون واز موند وای وای وقاحته این عفریته که چه جور اینقد عادی
۱۰۳ میلیون خرج عملش شده بود طرف مطلقه بود یه دختر ۱۹ ساله هم داشت.یعنی میخوام بگما بعضی مردها هیولا بد تنوع طلب اصلن اوج بدی ولی خود زنها خدا شاهده خود زنها از هزارهزار هزار هزار مرد تنوع طلب برای همجنسشون بدتر و پست تر هستن! مشکل خود زنان که کرم دارن وگرنه اینهمه مرد مجرد...

خدا هیچ ظلمی رو بی جواب نمیذاره.

الهام جمعه 9 مهر 1400 ساعت 12:48

ترانه حرفاتو باید با طلا نوشت قاب کرد گذاشت سرتمامی دفاتر ازدواج

ترانه جمعه 9 مهر 1400 ساعت 10:23 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

نه که مردها کلکسیون اخلاقهای خوشن،حالا نگران کامل نبودن پکیجمون باشیم.

تنوع خواستن زن و مرد نداره،اما زنها عاقبت تنوع خواستنشون رو میدونن ،طرد شدگی از خانواده و جامعه،حتی از طرف پدر و مادر و بچه های خودشون،مجازات قانونی و شرعیش که بماند.واسه همین اکثرا سرشونو میندازن پایین و خوب و بد زندگیشون رو میکنن.
مردها وقیح شدن.میگن اولی مجبوره کنار بیاد،نیومد با دوتا ببخشید و غلط کردم برش میگردونم سر زندگیش،جامعه هم میگه هر چی باشه مرد هستش و عیب نیست براش.شرع و قانون هم که شکر خدا اصلا محق میدوننش

معادلی که برای حس تنوع طلبی مردها در زن میشه نام برد، حس خودنمایی هست. تنوع طلبی در زنها خیلی کمتره. همون طور که خودنمایی در مردها کمتره.
مردها دنبال زن هستند زن ها دنبال دیده شدن. این همه کاشت مژه و ناخن و فلان... رنگ مو... لوازم ارایش... لباس های مدل به مدل... جراحی های زیبایی و الی اخر نشات گرفته از همین حس زنانه هست. خیلی از زنها هم برای جلب توجه مردها این کارها رو نمیکنن برای دل خودشونه. اما نتیجه ی نهاییش کشش مردها به زنان رنگارنگه.

فریبا جمعه 9 مهر 1400 ساعت 09:01

من هروقت پست های شما یا افرادی مثل شما رو میبینم مهم ترین چیزی که به چشمم میاد اینه اینجور زنها خودشون رو در اولویت اول قرار نمیدن همش میگن شوهرم اینطوری میخواد اونطوری میخواد.کاش نفر اول زندگیتون در هر نوع از زندگی خودتون باشید.. خودت مهمی خودت!سلامت روان خودت در اولویته نه شوهرت.. ببین حالا که با این نوع زندگی کنار اومدی سعی کن حال خودت رو خوب کنی نه اینکه شوهرت خودش و امیالش رو در اولویت قرار داده و به تو و احساساتت هیچ اهمیت نداده باز تو هم اونو در اولویت بذاری!!

نسیم جمعه 9 مهر 1400 ساعت 08:02

نمیدونم چرا من همش حس میکنم مردا دنیال محبت هستن ، فکر میکنم بیشتر با محبت و توجه میشه دل مرد زن دار رو برد ! و گرنه کم ندیدیم مردایی که زن دومشون از اولی حسن قابل توجهی نداره و چه بسا که ایرادی هم داره !
شایدم حسم درست نباشه ، کاش مرجعی بود که آمار چرایی کار مردا رو نشون بده !

جوابش خیلی ساده س. ذات مرد تنوع طلبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد