پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

مظلوم

شوهرم چون وقت کمتری برای اقدس میگذاره همیشه یه حس عذاب وجدانی نسبت به کم کاریش داره! همش توی ذهنش حق رو به اون میده که از گرمای وجود شوهر کم بهره س

حالا انگار وقتی پیش منه چه قدر حضور پرشوری داره! اصلا شوهرم این رو در نظر نمیگیره که انتخاب من این نبوده که مرد من زندگیش رو با زن دیگه ای هم شریک بشه. ولی انتخاب اقدس این بوده. درسته که از سر ناچاری تن به این خفت داده. ولی شاید اگر من جای اقدس بودم (که هزاران بار خدا رو شکر میکنم که جای اون نیستم) بین تجرد ابدی و زندگی فعلی اقدس، احتمال 99 درصد تجرد ابدی رو ترجیح میدادم. حاضر بودم تو تنهایی بمیرم ولی زن مرد متاهل نشم. اونم چی؟ زن صیغه ای.... خیلی بدبختی اقدس... خدایا شکرت که من توی شرایط اون نیستم. 

با خودم فکر میکنم که شاید ترجیح میدم به جای اینکه شوهرم پیش من باشه و هیچ حضور موثری نداشته باشه و یک سره با اقدس پیام رد و بدل کنه، کلا یه وقتایی پیش اون باشه تا این حس مظلومت رو نسبت به اقدس نداشته باشه که دائم بخواد به اون حق بده.

ولی نمیدونم در عمل طاقتش رو دارم یا نه. شاید اگه واقعا این اتفاق بیفته رگ گردنم بزنه بالا...

نظرات 10 + ارسال نظر
یه زن پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 15:54

من یه چیزی تو ذهنمه
پس زنان تنها چیکار کنن واقعا
من کاملا به همه حق میدم
خیلی سخته
اصلا قابل قبول نیس
اما یک زن تنها چیکار باید بکنه
ده سال بیست سال به نیازش نه بگه
خب شرایط سنیش شاید اجازه نده بره با یه پسر مجرد
اگر بره با مرد متاهلی که عاقله
و خود اون زن هم اصلا قصری برای بر هم زدن رابطه اون ها نداشته باشه
و مخفی بمونه
باز هم میگید کارش اشتباهه؟؟؟

ایلی سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 16:31

عزیزم اصلا مقصر اول و اخر فقط مرد. جز اینه که مرد فقط یه پیشنهاد دهنده ست؟؟ ما انتخاب می کنیم که به هر دلیل ( ترس از تنهایی و نیاز و ...) بپذیریم یا با مشت محکمی رد کنیم. اولین شرط بلوغ در روانشناسی پذیرش مسئولیت انتخابمونه. اگر زنی نباشه که دوم بودن رو انتخاب کنه مرد هرچقدر هم‌ تنوع طلب،به مقصودش نمی رسه.

بله
ولی گاهی یک زن از فرط تنهایی حاضر میشه به همنوع خودش خیانت کنه. زنی که هیچ مرد مجرد مناسبی براش پیدا نشده.
اما مرد متاهلی که پیشنهاد میده قضیه ش فرق داره

ایلی سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 14:46

نظر یه زن مثل دیدگاه ما نسبت به دروغه. از دروغ گفتن بدمون نمیاد ولی دروغ شنیدن چرا. بالخره زن دوم و ازدواج مجدد و ... یا اسیب زننده هست به زندگی اول یا نه. نمیشه که چون من تنها میشم نیازهامو نمی تونم براورده کنم یا .... به خودم اجازه بدم یواشکی شوهرمردمو قرض بگیرم. شما میخوای رفیق باشی اینهمه پسر مجرد. ببخشید اینا که گفتین فقط توجیه کارتونه که از عذاب وجدانتون کم کنید. الان یه سومی بیاد بخواد رفیق شوهرتون بشه باز همینجوری به حکمت خدا پناه می برید .

مقصر اصلی مرد هست

یه زن دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:37

سلام پنهان نوشت عزیز
میخوام تجربه خودم رو بگم
من یه زنم هم سن و سال خودت
با شرایط تو بودم ولی خیلیییی بدتر
جدا شدم به سختی
اما الان با یک مرد متاهلم
صیغه هستم
الان نظرم عوض شده
اگر طلاق نبود من بیچاره میشدم
اگر حکم صیغه نبود بازم من بیچاره میشدم
الان از شرایطم راضی صد در صد نیستم
اما کسی هست که دستمو میگیره
نیاز های منو رفع میکنه
کسی هست دوسش دارم و دوسم داره
به گناه نمیفتم
اونا زندگی خودشون رو دارن
منم فعالیت و زندگی خودم رو
به هم کمک میکنیم در زندگی
همراه همیم
یه مدل زندگی خاص
نمیدونم چه جوری برات بگم
اما من حس میکنم اقدس قصد اذیت تو رو نداره
چاره هم نداشته
گفتم بگم شاید آروم بشی
زنی که مخفی هست خیلی در اذیته
اما چاره نداره
بهتر از تنهایی ابدی و گناهه
میدونی چی میگم
من میگم هیچ حکم خدا بی علت نیس
اما شوهرت نباید کاری میکرد تو بفهمی
چون باید صیغه مخفی باشه
ما چند ساله رابطه داریم اما بسیار مراقب هستیم هیچ کس نفهمه
هیچ احدی هم خبر نداره
یه رازه فقط خدا میدونه
ما با هم رفیقیم
رفیق های خیلی خوب
کاش ما زن ها بیشتر با هم رفیق بودیم تا در درک این داستان به هم کمک میکردیم
ولی فکر کنم محاله
ولی یه کاری کن رابطه رسمی نشه
بزار همین بمونه
اگر شوهرت تو فامیل و اجتماع وجه داره رسمی نمیکنه

با نظرت موافقم.
برای همین میگم دلم برای اقدس میسوزه
ولی این چیزا از حس بد من نسبت به کار شوهرم کم نمیکنه.این مردها خیلی خودخواهن

مریم یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 14:23

اصل حرف من یه چیز دیگه بود حالا این کار درست نیست خوب نیست اصل حرف من نبود حرف من سر ادعای شماست از طرفی ادعا داری امتحان الهی هست از طرفی این امتحان باعث رشدت نشده چون هنوز پر از خشمی درسته اینکار شرعیه اونم در جای خودش اما خدا هیچ زنی رو به موندن مجبور نکرده اگه داری ضعیف عمل میکنی اتفاقا خدا راهو برات باز گذاشته چرا خدا به ابراهیم گف هاجر رو از ساره دور کن نگف ساره باید بمونه در کنار هاجر که امتحان بشه و رشد کنه در جایی که روح شما داره خدشه دار میشه نباید بمونی باید تغییر مسیر بدی چون مانع از تکامل روحت میشه هدف تویی نه شوهرت نه اقدس

مریم یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 09:25

درسته حرفت همه چیزای شرعی که درست نیست پس درباره یه امر مباح و شرعی که درست هم نیست شما و اینک انقد تبلیغ نکنید شاید بگی کجا تبلیغ کردم از زندگیم گفتم اما هیچ کسی نمیاد علنا تبلیغ کنه چون فیدبک لازم رو نمیگیره من اندازه شما محجبه و مومن نیستم حکم خدارو درباره تعدد قبول دارم اما اگه این اتفاق تو زندگیم بیوفته میدونم که نمیتونم ادامه بدم با همسرم اما اگر هم بمونم مثل شما نمیمونم که بخواد سراسر وجودم خشم باشه که تو دلم به اقدس فحش بدم خودم از همه چیز مهمترم حالا که موندی قلبتو از خشم و کینه و حسادت خالی کن

من نگفتم درست نیست. گفتم خوب نیست
غلط بودن با بد بودن خیلی خیلی فرق داره

ماسک زدن بده ولی غلط نیست! بد بودن یه چیز نسبیه

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 22:18

چقدر وقیح مینویسی یعنی چه که مگه مرده میره روی زن خوشگل.....
برات نگرانم که همه فکرت شده شوهرت و اقدس برای همین میگم اوقات فراِغتت را به طور کامل و مفید پر کن
مرد هوسباز اگه مدهبی باشه صیغه میکنه غیر مذهبی دوست میشه

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 16:48

اما من واقعا دوست نداشتم جای تو بودم چون شرایط تو یه شرایط اجباریه منم از اجبار بدم میاد بازم اقدس شرایطش بهتره چون خودش انتخاب کرده و بازم اینکه تا شرایط اقدس رو تجربه نکردی نظر نده به جاش بودی چکار میکردی شاید تو هم آویزون یه مرد متاهل میشدی تو الانش حاضر نیستی از شوهرت دست بکشی که تنها نشی اونوقت چطوری اگه جای اقدس بودی تجرد قطعی رو انتخاب میکردی بعد برام سواله از نظر تو که شوهرت و اقدس خلاف شرع نکردن پس اینهمه آسمون و ریسمون به هم بافتن برا چیته؟!

مگه هرچی خلاف شرع نباشه خوبه؟ طلاق هم خلاف شرع نیست. اگه شوهرم طلاقم بده من میگم عیب نداره خلاف شرع نکرده؟

فاطمه :) شنبه 10 مهر 1400 ساعت 15:13

زن صیغه ای و عقدی یکی ان؟!!!
خودش میگه عذاب وجدان دارم؟
چجوری به اون حق میده؟ چی میگه مثلا

صراحتا نمیگه عذاب وجدان دارم. ولی. از حرفاش مشخصه. نمیتونم مثالاشو اینجا بگم

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:39

چقد خنده دار کاری که نباید بشه شده اونوقت اگه شوهرت بیشتر بره پیش اقدس رگ گردنت میزنه بالا .کجای کاری واقعا ؟!!

نمیدونم کدوم مریم هستی!
ولی فکر کنم یا بقیه پستامو نخوندی یا حافظه ت ضعیفه یادت میره قبلا چیا نوشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد