پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

باهوش کی بودی تو؟

یه مدتی بود، اون اوایل که شوهرم نمیدونست من در جریانم که داره چه غلطی میکنه! هر وقت من میرفتم خونه مادرم، همون روز شوهرم میرفت پیش اقدس. علتش هم این بود که فکر میکرد من متوجه نمیشم چه ساعتی از سرکار رفته خونه و مثلا داره منو میپیچونه!! (به قول اینک، خنگ های دوست داشتنی!) اما غافل ازینکه من خیلی تیزتر از این حرفها بودم و میفهمیدم. شب که برای شام میومد خونه مامانم با قیافه برج زهرمار من مواجه میشد و چون خودش رو خیلی زرنگ فرض میکرد نمیدونست چرا من انقدر آشفته ام! 

اخرش دیگه خیلی زور زده بود به این نتیجه طلایی رسیده بود: فکر میکرد میرم خونه مامانم یکی منو پر میکنه و من اخلاقم گند میشه!!!! این همه هوش و درایتش از پهنا توی حلقم!


نظرات 32 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 02:45

چقدر شبیه هووی من ( زن اول ) هستی
نکنه شما ایشونی ؟
منم صیغه ی آقا هستم که ۴ تا بچه داره

شایدم باشم!!

الهام دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 17:32

سلام عزیزم چرا نمینویسی پس؟

سلام. مورد جدیدی نبوده

الهام شنبه 17 مهر 1400 ساعت 23:22

پنهان جون یه سوال ازت دارم اصلا شده همسرت فکر کنه که شاید توهم یه روز بهش خیانت کنی وجواب خیانتش رو بدی؟نسبت بهت سخت گیری کنه؟که تو راه کج نری؟

شوهرم میدونه من انقدر بی شعور نیستم که به خاطر انتقام از اون، دنیا و اخرت خودمو تباه کنم

من یه فاطمه دیگه هستم!! شنبه 17 مهر 1400 ساعت 19:29

حالا مثلاً بیاد و بگه "آره شوهر من آدم بدرد نخوری بود"دردی ازش درمون میشه؟!
بجز اینکه باز یه عده میگن عهههه پس اگه شوهرت ایراد داره از اول نباید باهاش زندگی میکردی و اِل و بِل

ضمن اینکه من خودم مخالف صددرصدیِ تعدد و این حرفام باز سر شمشیرتون نیاد سمت من الان

از وقتی این بنده‌خدا وب زده یه عده فقط میکوبینش که یا میخواد تبلیغ کنه یا منفعله :// وا بدین بابا
مگه خودت نمیگی اکثریت زیر بارش نمیرن؟! پَ خیالت راحت باشه دیگه

اگرم بگم من فلان ایرادات رو داشتم میگن پس تقصیر تو بوده شوهرت رفته زن گرفته
کلا هر توضیحی بدم دوسر باخته!

مریم شنبه 17 مهر 1400 ساعت 18:25

اینک اون مردی که میگی زنش بهش بی احترامی میکنه و میخواد شاخشو بشکنه کاملا مشخصه از این حرکتش که چطوری سالیان سال با زنش رفتار کرده که احترامشو نداشته اینجور آدمها دنبال حل کردن مسئله نیستن دنبال پاک کردن مسئله هستند در واقع این مردها اصلا مقتدر نیستند که دنبال اقتدار باشن پسربچه های زورگویی هستند که هنوز به رشد عاطفی برا اداره مسائل عاطفی یه زن نرسیدن پس تو هم نظرات کارشناسانت رو نگه دار برا خودت انقد دم از اقتدار مردانه و این جور خزعبلات نزن مردی که اقتدار داره بلده چطوری دل یه زن رو به دست بیاره که بهش احترام بزاره تمام این حرفها و بهانه ها فقط در لذت جویی بیشتر جنسی خلاصه میشه نه اقتدار نه پایه بودن نه هیچ چیز دیگه

اینک شنبه 17 مهر 1400 ساعت 17:11 http://Inak.blogsky.com

با زن اول صحبت کرده ام. خیلی متکبر از این حرفاست.
اصلا متوجه نیست که شوهرش چی میگه‌ انگار هیچ درکی از اقتدار مرد نداره.

فقط کلید کرده روی طلاق خودش!

فکر کنم شاخش هم بشکنه، باز هیچی عوض نمیشه!

مریم شنبه 17 مهر 1400 ساعت 12:12

میدونی چرا میگم داری زیرپوستی تبلیغ میکنی چون هر کسی هر چی میگه سریع از شوهرت دفاع میکنی که بگی نه و اینکارو کاملا عادی نشون بدی اگه اینطور که میگی شوهرت کاملا پاک و مبراست پس صددرصد مقصر تو بودی که ن پایه بودی ن گرم بودی ن صمیمی خانم این قضیه اصلا عادی نیست سعی نکن عادی نشونش بدی خود مردها هم میدونن این قضیه عادی نیست برا همین اکثرا زیر بارش نمیرن متعجبم که چقد سعی در خوب جلوه دادن شوهرت داری اگه همه چیز انقد خوبه در شوهرت که میگی صددرصد مقصر تو بودی

هیچ ادمی بی عیب نیست
من و شوهرمم بی عیب نیستیم

ایلی شنبه 17 مهر 1400 ساعت 11:18

منظورم اینه هیچ رفتاری در هیچکسی توجیه خیانت ما نیست. خیانت به خودی خود رفتار ناپسند و زشته و هرکس که انتخابش کنه باید مسیولیت انتخاب اشتباهش رو بپذیره و جوابگوش باشه نه شما یا حتی هر زنی که پایه نیست.

ایلی شنبه 17 مهر 1400 ساعت 11:01

چرا فکر می کنین زنی که پایه نیست شوهرش حق داره بره دنبال نفر سوم؟ فرض کنیم شما اصلا پایه نبودین و بدترین زن دنیا، شوهر شما از بین n راه، خیانت و زیرآبی رفتن رو انتخاب کرده. اینکه تنها راه ممکن نبود ولی ایشون این راه رو انتخاب کرده. می تونست مثلا طلاقتون بده به هر حال شما یا هر زن دیگه ای حق زندگی دارید. می تونست از همسرش بخواد با هم برای رفع مشکلشون مثلا برن پیش مشاور و ..... لطفا ما خانمها اینو از کله مون بیرون کنیم که چون زن مشکل داره یا پایه نبوده مرد حق داره نفر سوم رو وارد رابطه کنه

موافقم

یه زن شنبه 17 مهر 1400 ساعت 09:09

پنهان جان
چرا مرتب میگی نمیتونم بازش کنم
میدونم میخوای پنهان بمونی
اما بازگو کردن یه سری چیزا تو رو آشکار نمیکنه
چرا یه کم راحت تر حرف نمیزنی




البته راجع حرف همسرت که از نظر اون به اندازه کافی پایه نبودی
اینو بگم که این فقط یه بهانه س
واسه توجیح کارش
کم کردن عذاب وجدان خودش نسبت به تو
هر چند بای دیفالت بعضی از مردا این کار رو حق خودشون میدونن و شاید عذاب وجدان نداشته یاشن به اون معنا


تشخیص اختلال های خلقی و روحی کار متخصص حاذق هست
به نظر من اگر زنی همه جوره پایه باشی داستانی در اون مرد وجود داره که این کار رو میکنه
و اینو متخصص میتونه تشخیص بده
نفس و روح انسان خیلی پیچیده و غیر قابل تشخیص هست به نظر من




من همیشه دلم میخواست جایی بود مردهایی که این کار رو میکنن صدای من رو بشنون
و بهشون بگم شما نمیدونید چه آسیبی به روح زن و مادر بچه هاتون میزنید
به هر دلیل اگر این کار رو میکنید که ای کاش نمیکردنید کاش آسیب هاش رو به حداقل برسونید
چرا باید تو خونه چت کنی
چرا باید رفتاری کنی که تمام فکر و روح زن رو به هم بریزید
چرا اجازه میدید زن باخبر بشه
مثلا مردی هست زنش ناتوانی خاصی داره اما در جنبه های دیگه زندگی اوکی هست
مرد وارد رابطه ای خارج از خونه میشه
خب نباید به هیچ وجه رفتاری بکنه که زنش متوجه بشه و نابود بشه و این شدنی هست

اینک شنبه 17 مهر 1400 ساعت 08:03 http://Inak.blogsky.com

در جریان زندگی یه زن و شوهر قرار گرفته ام که مرد اصرار داره زنش رو راضی کنه که همیار بیاره. اما زن مثل از زنها مخالفت می کنه و مدام تهدید به طلاق می کنه!
علت رو که جویا شدم، مرد میگه زنم به من احترام نمی ذاره. مدام اقتدار من رو جلوی بچه هام می شکنه. منم می خوام زن دوم بگیرم تا شاخ زن اول رو بشکنم!


می بینی پنهان جون! اینجا اصلا حرفی از مسائل زناشویی نیست؛ اما باز مرد شکننده شده و می خواد برای برگشت اون اقتدار شاخ زنش رو بشکنه.

جالبه که اصلا هم قصد نداره مخفی کاری کنه. میگه نمی خوام متهم به مخفی کاری بشم و ضمن اینکه می خوام زندگی زن دومم علنی و توام با امنیت باشه

الان شاخ زن اول رو بشکنه زن بهش احترام میذاره؟!

الهام شنبه 17 مهر 1400 ساعت 00:39

عزیزم تو فکر نکن که خودت مقصری ....احتمال داره خیلی از مردا ازروی عذاب وجدان بگن تو پایه نبودی......وصد درصد منظورشون توی ارتباط زناشوییه ....وخودشونن که دائم توی اینستا وگوگل دنبال دیدن اندام زنهای دیگه ان ومقایسه .....و وقتی میبینن زنشون اون نیست ....میرن سمت ایده آلشون وسر اخر هم میگن تو پایه نبودی

شوهر من اصلا اهل دیدن فیلم و عکس نیست
ولی اینو قبول دارم که در نهایت با یه ایراد گرفتن از زن اول بهانه درست میکنند برای کارشون

من یه فاطمه دیگه هستم!! جمعه 16 مهر 1400 ساعت 18:23

یعنی شوهرت صراحتاً گفته به حد کافی پایه نبودی؟
یا خودت اینو میگی؟

دقیقا با این لفظ که نه.
نمیتونم خیلی باز کنم

الهام جمعه 16 مهر 1400 ساعت 01:34

ممنونم از دلگرمی که دادی یه زن عزیز
انا پنهان جان من ازت یه سوال دارم یعنی با وجود اینکه تو با همسرت هم رفیق بودی وهیچ جوره تنهاش نمیزاشتی واونی بودی که اون میخواست این کار رو کرد؟
یعنی منظورت اینه هیچوقت نباید بخ مردها اطمینان داشت؟

من از نظر خودم پایه بودم. ولی گویا از نظر شوهرم به اندازه کافی پایه نبودم!
من هیچ وقت تنهاش نمیگذاشتم

مریم پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 23:35

اختلال رو تو که تشخیص نمیدی پنهان نوشت مردی که زیرآبی میره صادق نیست و تعهدش رو نقض کرده فکر نمیکنم روان سالمی داشته باشه به هر حال یه جای کار میلنگیده که این اتفاق افتاده شما که پایه بودی اونم که اختلال نداشته پس حتما اونایی که متعهد هستن با وجود ناملایمتی های زندگیشون اختلال دارن

یه زن پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 20:23

پنهان جان
نمیدونم واقعا
بشر خیلی پیچیده خیلی روابط انسانی عجیبه و غریبه





خیلی دلم غم داره
نگفتنی
خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم
میتونم ناشناس بنویسم
هر چند قضاوت میشم
ولی ای کاش این اتفاق نمیفتاد
ولی بزرگی میگفت بزرگترین گذر برای زنه
خودم پر از سوال و پرسش و تنقاضم


البته همسر سابق من اختلال داشت


امیدوارم زندگیت به روال عادی برگرده
اقدس ازدواج کنه
هر چند میدونم این زخم تا ابد میمونه تو قلبت

یه زن پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 18:30

پنهان جان با کدوم قسمت حرفم موافق نیستی؟

اینکه اگه با شوهرت پایه باشی سراغ کسی دیگه نمیره. و اگر رفت اختلال داره.
چون شوهر من مثال نقضشه

یه زن پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 15:59

الهام جان
واقعا زندکیت رو با این فکرا تلخ خودت نکن
واقعا همه ی مردا تمایل به این کار ندارن
اینو من واقعا فهمیدم
بعدش اگر منه زن هم صحبت و انیس خوبی برای همسرم باشم و سکس خوبی داشته باشیم چرا مرد من باید بره با کسی
مطمن باش نمیره
چون این کار دردسر و سختی داره
فکر نکن راحته
من به همه دخترای جوان اطرافم توصیه میکنم خیلی رفیق باشن با همسرشون
خوش بگدرونن با هم
زندکی شاد و رفاقتی
هم صحبتی
خوش سکسی
اخلاق خوب و شاد
خنده و خوش رویی
تفریحات زیاد دو نفره

واقعا اینجوری هم به مرد خوش میگدره هم زن
زندگی شیرین و راحت
محاله مرد بره سراغ کسی


مگر کسی که نرمال نباشه
اختلال های خلقی رفتاری داشته باشه
بیماری های پنهان روحی روانی داشته باشه


وگرنه مرد سالم وقتی با زنش خوشحاله چرا باید این کار رو بکنه
خیالت راحت باشه و از لحظات زندگیت لذت ببر

با این پیامت موافق نیستم

شادزی پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 07:43 https://www.nogaam.com/book/2396/

پنهان جون و باقیه بچه ها با فیلتر شکن این کتاب را دانلود کنید داستان رنج و درد زنهایی هست که هرکدام مستند و واقعی قصه های زندگیهاشونو گفتن
حتما بخونید خدا الهی ما را حفظ کنه

اسم کتابش زنان فراموش شده هست دانلودشم رایگانه واقعن تکون دهنده بودشا


https://www.nogaam.com/book/2396/

الهام چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 16:48

نه خدا نکنه.برای هیچ کسی خدا نکنه الهی بحق امام رضا همسر تو هم از خر شیطون پیاده بشه وهیچ زن دوم واولی توی هیچ زندگی وجود نداشته باشه وهمه ی مردها فقط به یک زن بسنده کنند ،نمیدونم یه جور ازار فکریه که دائما بهش فکر میکنم ،یکی از اقوام نزدیکم این اتفاق براش افتاد من خیلی چشمم ترسیده....هنسرمم هیچوقت راجبش حرف نمیزنه ولی من دائما براش خط ونشون میکشم که اگر یه چنین اتفاقی بیفته ال میکنم وبل میکنم.....فقط کنجکاوی ویه جور خودآزاریه.شرمنده اگر ناراحتت کردم حلالم کن

ناراحت نشدم. راحت باش

الهام سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 23:46

پنهان جون یه سوال میپرسم خو اهش میکنم جواب بده شاید بدر کسی بخوره ؟
شما بعداز این موضوع توی روابط جنسیتون به مشکل خوردید یعنی همسرت نسبت به قبل روابط کمتری داره باهات یا اینکه اونطوری که یه زن گفت روابط دیگه ای رو پیشنهاد داد؟یکی از نزدیکان من که همسرش زن صیغه ای داشت انگشت شمار با همسر اولش رابطه داشت ومیگفت فقط بخاطر اینکه تو دلت نخواد ...درمورد شما چی؟آیا تغییری داشتید؟

الهام جان اول من یک سوال دارم ازت! چرا میخوای بدونی؟ مگه شوهرت قراره صیغه کنه؟

در جواب سوالت اجازه بده به جای اینکه در مورد خودم بهت بگم، جمع بندی آنچه که بین دیگر زنان مشابه وضعیت من بودند رو بهت بگم

این موضوع یک قاعده کلی و مشخص نداره. من همه جورش رو دیدم. بستگی خیلی زیادی به خود مرد و به به زن ها داره. خیلی حالت های مختلفی ممکنه رخ بده. حتی یک نفر بهم گفت که شوهرش کلا دیگه سرد شده و با هیچ کدوم از زن ها رابطه نداره!! موردی هم بوده که رابطه ش با زن اول بیشتر از قبل شده!
به خیلی عوامل بستگی داره
اما قطعا اوایل که زن دوم میاد جذابیتش برای مرد بیشتر هست و کشش بیشتری به اون سمت داره. بعضیا ممکنه اوایلش رابطه شون با زن اول کم بشه بعضیا ممکنه از سر وظیفه یا از روی نیاز تعداد رابطه شون با زن اول کمتر نشه و به طور همزمان با دومی روابط بیشتری برقرار کنه.

زهرا سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 22:27

وبلاگ تو و اینک که میخونم به شدت استرس میگیرم
خدایا کمکمون کن

حق داری

یه زن دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:41

پنهان نوشت سختشه بگه
ولی من تجربه م رو میگم
سکس های جدید رو پیشنهاد میده
محبتش شدید یا کم میشه
تیکه کلام جدید پیدا میکنه
تیپش شاید عوض بشه
سفر بی مورد
گوشی جواب ندادن های زیاد
نبودن های زیاد
عذاب وجدان
صحبت راجع ازدواج مجدد جوری که بخاد نظر شما رو بدونه
عصبانیت هایی که تا حالا نبوده
خلاصه چیزای جدید و عجیب

در مورد من همه اینا نبود ولی بعضیاش بود

فاطمه :) یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 18:09

#$@&

الهام یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 17:59

خواهشا اون علائم مشکوک رو بگو

بعضیاش قابل گفتن نیست
بالاخره دو تا ادم که سالیان سال با هم زندگی کردن یه سری عادات و روحیات همدیگه رو میدونند. وقتی خلاف عادت همیشگی کاری انجام بشه شک برانگیزه
ضمن اینکه یهو رمز گوشیش رو با اثر انگشت کرد.
گوشیش دائم سایلنت بود
و....

الهام یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 15:10

خیلی شخصیت عجیبی داری پنهان ،چجورمیتونی بریزی تو دلت؟

الی یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 14:38

چجوری فهمیدی شوهرت یکیو صیغه کرده

مجموعه ای از عوامل مشکوک

شادزی یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 13:27

پنهان یعنی اقدس را میاورد تو خونه زندگی شما و باهاش رابطه داشت؟ یعنی اقدس خونه زندگی تورا هم دیده!؟

نه بابا!!! با دقت بخون دختر

الهام یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 12:55

عکس العملت چی بود بعداز اینکه فهمیدی؟اون چجوری رفتار کرد؟

اوایل به روی خودم نمیاوردم که میدونم. بعد یکی دوبار بهش فهموندم من حواسم بهت هست. گفت توهم داری! اما در نهایت بعد از چند ماه اقرار کرد

الهام یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 12:55

میشه بگی چجوری پیداش کرده بود؟
من همیشه فکر میکنم آقایونی که متدین هستند روشو ندارن که برن سراغ زنای دیگه،ولی انگار اشتباه فکر میکردم

خیلی اشتباه فکر میکردی
متاسفانه نمیدونم کجا با هم اشنا شدن

اینک یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 08:37 http://Inak.blogsky.com

متاسفانه مردها خیال می کنند خیلی باهوش و زرنگن؛ غافل از اینکه ما زن اولی ها خیلی زودتر از موعد، متوجه میشیم!

فاطمه :) یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 08:00

اولین بار که تو فهمیدی، چند وقت بود با هم صیغه بودن؟

چند ماه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد