پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فرزندان قدر نشناس

عشق مادر به فرزند عشق یک طرفه س. هر مادری که به این نیت روی بچه ش سرمایه گذاری کنه که در اینده بچه عصای دستش بشه، باخته.

اما اینکه بچه ها در اینده قدر سختی هایی که مادر به خاطرشون تحمل کرده رو نمیدونن، توجیه مناسبی نیست که الان و اینده شون رو سیاه کنیم.

گاهی طلاق نگرفتن اسیب بیشتری برای بچه داره. اونوقت قضیه فرق داره

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم از اصفهان دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 08:37

مادری کردن یک امر فطری در درون هر زنی است و همین طور نگه داری ستون زندگی توسط زن هم کاملا امری فطری است و این فطرت پاک از طرف خداوند در درون انسان نهادینه شده و عمل به آن همان تجلی اسم رحمان و رحیم در مقام نورانیت انسان است. ( بر گرفته از سخنرانی حاج آقا امینی خواه در مورد عالم نور)

ممنون از قوت قلب دادنت

ایلی یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 08:18

مریم جون شما حتما بچه نداری و نمی دونی که ادمها گاهی به خاطر بچه هاشون کارهایی می کنند که حتی واسه خودشون حاضر نیستند انجام بدن.

گل گفتی

مریم شنبه 1 آبان 1400 ساعت 19:16

توروخدا ادای مادرای مهربون رو درنیاریدهیچ کسی به خاطر بچه ش از خوشبختی خودش نمیگذره اینا همه خودعزیز کردنه در واقع هیچ کسی از خود آدم مهمتر نیست شماواینک اگه موندید صرفا به خاطر ترسهای خودتون از طلاق و جدایی هست نه به خاطر بچه هاتون منتها نمیدونم چه اصراری هست بچه هارو بهانه کنیم که بعدها که ازدواج کردن عروس دار یا داماد دار شدیم عقده های امروزمون رو سر اونا خالی کنیم خواهشا امروزتون رو مطابق میل خودتون زندگی کنید تا فردا منت سر بچه هاتون نزارید

عجب!
از طریق مجازی اینا رو در مورد اینده من فهمیدی؟!!
یه جوری حرف بزنیم اون دنیا سر هیچ و پوچ حق الناس گردنمون نیفته

یادمان جمعه 30 مهر 1400 ساعت 15:16

پدر مادر خواستن بچه ها باشن و هرکاری کردن وظیفه شون بوده و بچه ها حق زندگی دارن - همینکه بچه برای خودش زندگی کنه رو قدر نشناسی اون میدونی نشون میده متوقع ای
دیگه حرفی نمیمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد