پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

کاغذهای باطله

اون پست مربوط به اطلاعات اقدس روی کاغذ باطله ها رو یادتونه؟

امروز یه کاغذ دست بچه ها بود. مطالب پشتش توجه شوهرم رو جلب کرد. بهش گفتم کاغذ باطله های فلان کار هست. اتفاقا توی یکیش اطلاعات اقدس هم بود.

فقط سکوت کرد.

فهمید که من در جریان موضوع هستم...

نظرات 11 + ارسال نظر
پری پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 18:58

مریم از بوشهر عزیز اصلا نباید به روش، بیاری تو این سن طبیعیه میتونی از مشاور کمک بگیری

مریم از بندر بوشهر پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 01:39

سلام کمک کمک کمک
متاسفانه دوبار موقع خواب دیدم پسر یازده سالم خودارضایی میکنه زیر پتو .چکار کنم ؟ بار اول با نرمی از زشتی این کار گفتم براش ولی امشب دیگه دعواش کردم

لطفا اینجا پرسش و پاسخ مشاوره نذار!
بهتره با روانشناس صحبت کنی

الی چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 17:10

همه خانمایی که اینجا نظر میدید هیچ کدوم تجربه ندارید نمیدونید داره چی میکشه این چیزا برای شما جزییات هست ولی برای یه خانمی که داره باهاشزندگی میکنه جزئیات نیست همش خیلی مهمه

شیوا چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 10:39

خیلی برام عجیبه که عوض اینکه به مسأله اساسی بپردازی و یه راه چاره ای پیدا کنی ، همش به جزییات ماجرا میپردازی ......

نسیم یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 14:41

این همه عادی رفتار کردن آخر سر اقدس رو جزئی از زندگی دائمت نکنه ؟ سکوت و سکوت و نگاه

مریم شنبه 8 آبان 1400 ساعت 14:12

چقد سر بالا جواب کامنترها رو میدی

الی شنبه 8 آبان 1400 ساعت 07:41

وضع مالی شوهرت چجوریه؟؟؟

معمولی

فاطمه :) جمعه 7 آبان 1400 ساعت 17:41

بنظرم خیلی هم نذار بدونه که میدونی و صبوری
یهو به سرش نزنه ارتباط رو به لول های بعدی ارتقاء بده حالا که تو انقدر زن صبور بسازی هستی

الهام جمعه 7 آبان 1400 ساعت 16:48

از اینکه میدونه تو بخاطر قضیه ی اقدس ناراحتی وباهاش کنار نیومدی؟واون برگه تو رو یاداقدس انداخته

چی پرسیدی؟ متوجه نشدم

ختم روزگار جمعه 7 آبان 1400 ساعت 16:35

لازم نبود اصلا در موردش حرف بزنی. تو که نمیخوای از زندگیش بری به نظرم کاری نکن بفهمه از وجود اقدس خبر داری. اینطوری شانست بیشتره. هرچند که میدونم تویم مثل اینک مارو ایستگاه کردی.

الهام پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 23:27

با فهمیدنش عذاب وجدان گرفت؟یا اینکه خنثی رفتار کرد؟

عذاب وجدان از چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد