پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

بی تفاوت

یه مدته رفتم تو فاز بی تفاوتی. زندگیم دچار یکنواختی شده. و سرم گرم کارای خودم و کلاسهامه. کارهای خونه رو در حد ضرورت انجام میدم. زنانگی توم کمرنگ شده. شوهرمم بهم اعتراض میکنه با اینکه میدونم درست میگه، ولی انگیزه برای تغییر ندارم فعلا

شاید افسردگی فصلی گرفتم


نظرات 13 + ارسال نظر
من یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 22:06

بلخره یه روزی صبرت به سر میاد و کات میکنی این رابطه رو.جایی که حس میکنی دیگه تحمل این تحقیر رو نداری.وقتی زنانگی به هر دلیل در رابطه همسری کم رنگ شد فاتحه اون رابطه خونده س.نمیگم کی این وسط مقصره چون قاضی خداست.اما حس میکنم زنی متعهد و متدین هستی.خیلی صبوری کردی و میکنی.اما بلخره روزی این صبر تموم میشه.مگر معجزه بشه و نفر سوم بره
الهی به حق زهرا بهترین برات رخ بده

زهرا یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 13:38

عزیزم زنانگی شما کم نشده
مردانگی مردا کم شده

مریم از اصفهان یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 09:09

سلام پنهان جون .
باور کن این فشارهای عصبی تو همه ی خانواده ها هست. فقط مدلش فرق میکنه. ولی در هر صورت اشکال نداره به خودت فرصت بده و زیاد سخت نگیر. برای سلامتی خودت و بچه ها ویتامین دی و ب کمپلکس و غذا های خوشمزه ؛ فراموش نشه. به شوهرت هم نده تا حالش جا بیاد
و باور کن شوهرت هم با این مدل زندگی
درد سر های زیادی برای خودش درست کرده
فقط جرات اعتراف نداره ....مرد ها رو که میشناشی همشون عین همند خود خواه و بی کله
قوی باش پنهان جون؛ قوووووووی

اتفاقا به سلامتی شوهرم اهمیت میدم. چون اگه مریض شه، پرستاریش مال اقدس نیست مال منه! ایشالله هیچ وقت مریض نشه که من نخوام تر و خشکش کنم

الهام یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 01:56

پنهان ،از حرفهات اشک توی چشمام حلقه زد .....کاش هیچ زنی هیچ جای دنیا نکنه وافسرده نشه....کم درد ورنج داریم اینم روش ......کار خونه ....کار بیرون .....نگهداری از بچه ها....رسیدن به خود وحفظ ظاهری با نشاط و پر انرژی .....روتخت خواب هم باید فیلم یه زن بسیار اکتیو و خواستنی رو بازی کنیم سر اخر هم همیشه ترس از دست دادن داشته باشیم......بحق همین بارون وصاحب آسمون ....خدا خودش شوهرتو پشیمون کنه

یه زن شنبه 27 آذر 1400 ساعت 11:35

من تمام این حالات رو تجربه کردم

وحیده شنبه 27 آذر 1400 ساعت 10:01

وای خدا چقدر این مرد وقیحه. اصلا حق اعتراض نداره

الی شنبه 27 آذر 1400 ساعت 07:29

چند سالته؟؟؟

مریم جمعه 26 آذر 1400 ساعت 23:08

حالا که رفتی تو فاز بی تفاوتی این بی تفاوتی نسبت به خودت نباشه اتفاقا بیشتر به خودت اهمیت بده این باعث میشه شوهرت ترس از دست دادنت رو پیدا کنه و چه بسا اقدس رو هم‌رها کنه شاید اون زن بدبخت هم‌رنگ یه زندگی بهتر رو ببینه اینطوری هم به خودت لطف میکنی هم اقدس

خیر شوهر من پررو تر ازین حرفاس.

نسیم جمعه 26 آذر 1400 ساعت 13:31

تحمل مشکل شما و حفظ ظاهر بالاخره از به جایی بیرون میزنه

شهرزاد جمعه 26 آذر 1400 ساعت 13:11

سلام ، شوهرت چه رویی داره ، با مسایلی که برات ایجاد کرده تازه اعتراضم میکنه ؟؟؟؟؟!!!!!

بله. ادعاهاش گوش فلک رو کر کرده

فریبا جمعه 26 آذر 1400 ساعت 12:30

چه جالب که شوهرتم بهت اعتراض میکنه... خودش عامل این موضوع شده.. خودشم اعتراض میکنه؟؟؟بعد شما هم میگی درست میگه؟؟چیو درست میگه؟؟اگه شوهرت سر زندگیت بود و سرش جای دیگه گرم نبود شما باز اینطوری میشدی؟؟عامل ایجاد این افسردگی خود ایشونه .. اعتراض کرد بگو همینی که هست

فاضله جمعه 26 آذر 1400 ساعت 11:49 http://golneveshteshgh.blogsky.com

گاهی
برای حال خوب
تمام پرنده ها آواز می‌خوانند
نغمه ی قوی خودت
مناجات صبحگاهی ست
«خودم نویس»

دوست اصفهانی جمعه 26 آذر 1400 ساعت 09:35

اینها افسردگی فصلی نیست.

بلکه حرفهای نگفته ی توئه که نتونستی به شوهرت منتقل کنی. در نتیجه اون داره شاهد رفتارهات میشه، بدون اینکه بفهمه دقیقا علتش چیه...

طفلک شوهرت که نمی دونه این رفتارهات مجازات کدوم برخوردهای غیر منطقی خودشه

طفلک شوهرم؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد