پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حرف ممنوع

زن ایده ال شوهر من یک زن لال است. نهایت چیزی که از دهنش خوبه دربیاد "چشم" هست!

لال بمیری الهی که انقدر دیکتاتوری

نظرات 13 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 18:04

چرا دیگه نمی نویسی؟؟

هم سرم شلوغ بود هم موضوع خاصی پیش نیومده!

الهام سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 09:22

خیلی وقته نمینویسی حالت خوبه؟۱۷

بله خوبم
ممنون

رز جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 22:41

سلام مدتی خواننده وبلاگتم،...راستش بیشتر از کار شوهرت ،این منفعل بودن تو رو اعصابمه،من وبلاگ اینک خانم هم خوندم، خوب ایشون یه مسیری رفتن تا رسیدن اینجا،ولی شما بنظر میاد دسترو دست گذاشتین تا خدا خودش فرجی کنه،شما باید شوهرت در شرایطی بزاری که حتی اگه بخوای تو این مدل زندگی هم بمونی،دوباره سعی کنه بدستت بیاره!!نه همینطور مفتکی

گلنار دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 10:59

شما رابطه ات با شوهرت چطوریه؟ اصلا دوست دارین هو؟ حرف میزنین با هم ؟ درد و دل ناز و نوازش؟ قربون صدقه؟
یا رییس مرئوسیه رابطه؟
توی رابطه ی رییس بازی که آرامش نیست!!!! پس چطور خدا گفته زن و مرد مایه ی آرامش همند؟
آرامش توی دوستی و دوست داشتن که در این صورت خیانت جایگاهی نداره -چون خیانت دوست داشتن رو از بین می بره- خیلی قضیه پیچیده است

جواب سوال هاتون هم پیچیده س! در کامنت نمیگنجه

الهام سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 18:44

سلام پنهان جون بیا وبرامون بگو همسرت بر ای روز زن چیکار کرد؟

یه هدیه برام گرفت دیگه. کار خاصی نکرد!

سپیده یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 08:15

#روز_زن_مبارک

من یه فاطمه دیگه هستم!! یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 01:29

سلام بانو
روز شما ویژه مبارک
انشاالله که صاحب این روز اجر صبوری های این مدتتون رو به زودی نصیبتون بکنن و هر طور که صلاحتونه زندگی رقم بخوره و فقط از سُرور قلبتون بنویسین
عیدتون هم مبارک

سلام.ممنونم

نگار پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 01:09 http://www.dostane2.blogfa.com

سلام . تک تک پست هاتو خوندم و دلم خواست جای اقدس من بمیرم... خیلی با خودم کلنجار رفتم که یهت پیام بدم یا نه چون اگه وبلاگ منو بخونی منو هم فهش میدی....تک تک عذابهاتو با تک تک سلولهام حس میکنم....هر پستت رو که خوندم واسه خودم آرزوی مرگ کردم

سلام. یه مقدار از وبلاگت رو قبلا خوندم. هنوز تمومش نکردم

من سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 19:11

خدا کمکت کنه.سخت ترین صبر دنیا صبر در مقابل چنین مردیه.اینا علائم از دل رفتنه‌.من همه رو چشیدم‌.خدا کمکت کنه

فریبا دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 19:47

الان یکی میاد میگه وای تو چه زنی هستی که به شوهرت میگی لال بمیری .. تو که از احساسات شوهرت باخبر نیستی که .. شاید به صلاحت باشه

خواننده قدیمی دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 14:04

اکثر مردها خوبن و اینطوری نیستن. متاسفانه زن ضعیف باشه، مرد بی ظرفیت دیکتاتور میشه
برو دادگاه یا برو قهر و بچه هارو بنداز سرش ببین چطور موش میشه

ایلی دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 10:27

اکثر مردها همینجورن. توقع دارن هر کاری می کنند دیگران یا تعریف و تمجید کنند یا سکوت حاکی از رضایت

فاطمه :) دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 01:16

:( الهی

پس چجوری اقدس انقدر پرحرفه تو پیامهاش؟ لابد پرچونگی های اقدس هم رو اعصابشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد