پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حساسیت بیجا یا با جا! مساله اینست

چند شب پیش نمیدونم چی شد حرف اقدس به میون اومد. شوهرم بهم گفت تو خیلی حساسیت بیجا داری!! من همش مجبورم مراقب باشم تو برات سوتفاهم پیش نیاد. من خیلی کم با اقدس هستم ولی تو همش فکر میکنی من و اون همیشه با همیم.

و یکم ازین جور چرت و پرتا.

منم جوابشو ندادم. فقط گفتم فکر نکن اگه سکوت میکنم معنیش اینه که تو درست میگی...

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 15:28

نگفتی همون نفس بودنت آزاردهنده است.مساله قبل از کم و زیادشه

گلنار یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 12:30

الهی بمیرم برای زنانی که توی همچین موقعیتی گیر میفتن و مجبور به تحمل این شرایط میشن و مجبور میشن زیر بار این ظلم برن - دلم میسوزه برای این جامعه که یه عده برای این شرایط برای یه عده ی دیگه تبلیغ میکنن و عدالت میدونن اونرو - دلم برای زنی که تنها زندگی میکنه نمیسوزه دلم برای زنی که بازندگی میجنگه و بچه هاش رو تنهایی بزرگ میکنه نمیسوزه و حتی قدرتش قابل این هست که حسرتش رو بخوری - ولی هر طور که فکر میکنم این شرایط رو برای هیچکس نمی پسندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد