پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

سلفی

شوهرم اصلا اهل عکس گرفتن از خودش و سلفی انداختن نیست.

دیشب داشتم عکسای توی گوشیش رو نگاه میکردم و دنبال یه عکس از بچه ها میگشتم. یهو دیدم دو تا عکس سلفی دلبر طور توی عکساش داره!!

منم که ذهنم خرابه. با خودم گفتم حتما اینا رو گرفته فرستاده برای اقدس جونش!

نظرات 7 + ارسال نظر
از اصفهان چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 13:41

در سایت مصطفی امینی خواه ((( مستند صوتی شنود))) رو گوش کن.
برای حال و احوالت خیلی خوبه.
سعی شما مشکور

فاطمه :) جمعه 13 خرداد 1401 ساعت 03:15

سلام. خوبی؟ نیستی

سلام. ممنون
یکم درگیر بودم
اتفاق خاصی هم نیفتاده اخیرا

زهرا یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 10:27

فقط کامنت فاضله

آرزو جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:04

وای نمیشه این فاضله رو بلاک کنی پیام نده

به خانم فاطمه جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 08:30

سرکارخانم
ایشون اختیار دارند که درچارچوب قوانین وبلاگ نویسی کنند، شما اذیتی تشریف نیار

نسیم شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:11

ذهنت خرابم نباشه شرایط ناخودآگاه به سمت دیگه می بردت

فاضله شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:36 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ببینید به هر دلیلی
این اتفاق افتاده
درست نیست بیایید اینجا همش ازاین موضوع حرف بزنید کمی عزت نفس داشته باشید و خودتونو کنترول کنید بد نیس
حتما دلیلی داره که باکتری ایشون کنار اومدید و راضی شدید کنارش بمونید

یعنی چه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد