پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

اینک

سلام

خیلیاتون گاهی پیام میگذارید و سراغ اینک رو از من میگیرید.


اینک حالش خوبه الحمدلله. مدتی هست که دختر بزرگش ارتباطش رو با خانواده از سر گرفته و متوجه اشتباهات و سوء تفاهمات شده. با همسر و فرزندش به خونه اینک رفت و آمد داره و الحمدلله روز های خوبی در کنار هم دارند.

اینک جان نتیجه صبوری هاش رو دید و همه بحران ها رو پشت سر گذاشت. امیدوارم ازین پس زندگی ارامی رو تجربه کنه...

نظرات 7 + ارسال نظر
اکنون دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 00:26

مگه فرق میکنه؟ خخخخخ

اکنون شنبه 11 تیر 1401 ساعت 23:44

درست وقتی فکر می کنی همه چی درست شده ، یهو همه چی بهم می ریزه و یهو ورق برمیگرده یهو به خودت میای می بینی همه چیو از کف دادی و دیگه نمی تونی شرایطا تغییری بدی
دنیا دار مکافاته و هنوز مکافات مونده

با من بودی یا با اینک؟!

mana شنبه 4 تیر 1401 ساعت 15:17

خدا رو شکر
خیلی خوشحال شدم
همیشه خوش خبر باشین انشالله

فاطمه :) یکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت 11:15

سلام. آخی خداروشکر. چقدر خوشحال شدم

دیگه نمینویسه؟

سلام.
فعلا که نه

مهرزاد شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 00:13 http://ghooyetanha91.blogfa.com/

عشق که سراغت بیاید
آدمها برایت دو دسته میشوند
یک عده "شبیه" او
و بقیه ناشناس
وای به روزی که عشق برود و
تمام دنیا بشود یک عده شبیه او!

سلام و درود

نانا جمعه 27 خرداد 1401 ساعت 17:44

قصه ما به سر رسید
کلاغه به خونش نرسید
خخخخخخ

فریبا جمعه 27 خرداد 1401 ساعت 09:39

خب خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد