پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

حق طلاق

همیشه با خودم میگفتم که شاید یک علتی که شوهرم اقدس رو دائم نمیکنه اینه که حق طلاق میفته دست من. امروز در مورد مشکلات زن و شوهرها صحبت میکردیم که حرف حق طلاق شد. بهش گفتم که این فکر رو میکنم. به شدت جا خورد!!! گفت نه اصلا اینطور نیست.

جاخوردنش از فکر من بود.  نه اینکه زده باشم تو خال...

نظرات 6 + ارسال نظر
زینب جمعه 13 آبان 1401 ساعت 10:47

ببین اگه حس میکنی تاثیر میپذیره از کسی حتما امتحان کن
علما روی جنبه اخلاقی مسائل خانوادگی سختگیری دارن، نمونه هاش رو هم توی سیره شون خوندی حتما، مطمئن باش نهیش میکنن

مری جمعه 13 آبان 1401 ساعت 01:19

خانمی چه اقدس رو عقدموقت داشته باشه وووچه عقد دائم کنه .هیچ فرقی ندارن...درهرصورت میشه ازدواج دوم
وبا ازدواج دوم مرد.حق طلاق به زن داده میشه
شما همین الان هم می تونید اقدام کنید

من فعلا تصمیم به طلاق ندارم
بعدم اینکه اگر ثبت محضری نکرده باشن اثبات صیغه کردنش خودش یه ماجراس

فاطمه :) جمعه 6 آبان 1401 ساعت 22:16

سلام
مگه در این صورت واقعا حق طلاق میدن به زن؟ یه چیز فرمالیته نیست که عملی نشه؟

اگر اون بند رو توی عقدنامه امضا کرده باشه بله حق طلاق میفته دست زن

سر جاش بذار سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 13:09

حرف زدن در مورد هوو هیچ لطفی نداره. تعجب می کنم حالا که نمیتونی مشکلتو حل کنی چرا حرف اقدس و میزنی. چه حوصله ای داری.

زینب دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 22:14

شوهرت هیچ وقت اونو عقد دائم نمیکنه
مطمئن باش

حس میکنم شوهرت مذهبیه،اگه اینطوره کسی از علما نیست که قبولش داشته باشه؟ بخوای اون باهاش صحبت کنه؟

علما چی میخوان بهش بگن؟

فریبا دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 20:25

یعنی شوهرت خیالش ازت راحته حق طلاقم داشته باشی نمیری! با این شرایطی که داری این فکر خیلی بده! یعنی با همه چیز میسازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد