پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فاصله

اخیرا همسرم دیر به دیر با اقدس رابطه داره. فکر کنم مشکل مکان دارن!!

با این حال وقتی میفهمم رابطه داشته حالم بیشتر از اون موقع که رابطه شون زیاد بود، بد میشه!!

فاصله زمانی که میفته یه مدت انگار یادم میره اقدسی هم وجود داشته

نظرات 8 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 18:35

چقد دوست دارم بدونم چجوری میتونم بفهمم کی رابطه دارن با اینکه حس بدیه ولی دونستن و فهمیدنش برام مهمه و بر عکس تو نمیفهمم

ولش کن. برا چی میخوای اعصابتو خراب کنی
بی خبری خوش خبریه

نسیم سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 16:14

هیچ وقت نپرسیدین چرا رفت دنبالش ؟ یا خودتون حس نکردین چرا ؟

تحقیقات من در مورد مردهای دوزنه نشون داده که جواباشون به این سوال همه از دم اراجیفه!

فریبا دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 23:15

خیلی سخته فکر کنی شوهرت یکی دیگه رو هم مثل تو دوست داره ک رابطه داره باهاش...
خدا کمکت کنه بتونی بهش فک نکنی

:) دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 22:14

چجوری میفهمی؟!!

الی دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 19:30

سلام پنهان جون یعنی خونه ای برای اقدس اجاره کرده که حالا نداره؟یا اینکه میرم مسافر خونه ای چیزی؟از کجا میفهمی رابطه داشتن مگه همسرت بهت میگه؟

نمیدونم الان کجا رابطه دارن. واقعا برام سواله

علیرضا دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 14:23 https://malikhulia.blogsky.com/

این نیز بگذرد.

س دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 13:37

از کجا میفهمی که رابطه داشتن؟

تجربه

رویای ۵۸ دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 11:50

الهی بگردم....خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد