پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

م مالکیت

امروز وقتی داشتم با یک خانم زن اول چت میکردم یهو از یه حرفش یادم اومد، قبلا که چندباری رفته بودم سر گوشی همسر و چت هاش با اقدس رو خونده بودم دیده بودم اسمش رو با م مالیکیت می نویسه مثلا: اقدسم!!!

باز حالم خراب شد... تموم افکار منفی مثل سیل ریخت توی وجودم. از ته دلم به دوتاشون فحش دادم...

خدایا تو میبینی... برام بسه

نظرات 6 + ارسال نظر
Ned سه‌شنبه 24 آبان 1401 ساعت 16:08

چندوقته مطلباتون رومیخونم امایه سوال برام پیش اومده،دوست دارم لطف کنیدجواب بدید،ازکی اقدس اومدتوزندگیتون؟وهمسرتون ازاول بهتون گفت یاخودتون فهمیدید؟دلیلش برااینکارچی بود؟

همسرم بهم گفت میخوام ازدواج دوم داشته باشم. ولی نگفت صیغه کرده. خودم یکم بعدش فهمیدم صیغه کرده
دلیلش رو هم هیچوقت واضح نگفت.

نازنین شنبه 14 آبان 1401 ساعت 16:25

وقتی این رو تو گوشیش دیدی چیزی بهش نگفتی؟ ناراحتیت رو ابراز نکردی؟

خب اگه میگفتم یه اعصاب خردی جدید سر اینکه چرا رفتم سر گوشیش شروع میشد

فریبا جمعه 13 آبان 1401 ساعت 22:24

اقدس و اقدس ها چرا انقدر بیشعورن وارد زندگی یه زن دیگه میشن و اینحوری با اعصاب و روانشون بازی میکنن؟؟؟ چرا یه بار بهش پیام نمیدی و نمیگی متنفری ازش و الهی که بمیره؟؟؟چرا ساکتی اون اینقدر جا پاشو تو زندگیت محکم کنه؟؟؟ چرا نمیگیییییی؟؟؟بگووووووو توروخداااااا

دلیلی نمیبینم نقطه ضعف بهش نشون بدم. ضمن اینکه با اون کارا شوهرمو میندازم توی تیم اون

فاطمه :) پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 11:21

میم مالکیت چسبیده به اقدس رو که دیدم یاد اون وقتا افتادم که تو وبلاگ بجای اقدس مینوشتی عنتر. از تصور اینکه عنترم! و عنترکم!! صداش کنه خنده م گرفت

بنظرم به این چیزا فک نکن تا میتونی. تو جزییات غرق نشو. اصل ماجرا اذیت کننده ست. دیگه وقتی کسی ازدواج مجدد دائم یا موقت میکنه ناخوداگاه همه اینها هم دنبالش میاد دیگه. حالا هی آدم بشینه فک کنه یعنی اونو با فلان لفظ هم صدا میزنه؟ یعنی با اون فلان جا هم میره؟ فلان رفتارم داره؟
تو که اصل رو تونستی هضم کن، خودتو با فروع آزار نده. دیگه ته ته تهش با اونم مثل توه. برا تو خیلی همسر ماهی بوده؟

اصل رو تونستم هضم کنم به نظرت؟!

فریبا چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 13:38

بعضی جاها فحش دادن ازاده بلکه هم واجبه.. اینجا از اونجاهاست

ملیحه چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 10:57

اسم تو روچی سیو کرده؟

بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد