پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فی لتر

از وقتی بعضی پیام رسان ها فیل تر شده اقدس گاهی پیامک میده به شوهرم. و این باعث شده من به زنگ پیامکش حساس شم. وقتی خودش دور و بر گوشیش نباشه تا صدای پیامک میاد شیرجه میرم رو گوشیش ببینم اسم کی افتاده.

خیلی بده اینجوری!

نظرات 3 + ارسال نظر
اینک دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 06:10

فکر می کنم علت حساسیت ما زنها، بخاطر اینه که توی فضای اون دوتا نیستیم.‌مخصوصا تو که، اقدس رو هم ندیدی.‌پیش خودت هزارتا فکر و خیال می کنی که کیه و چیه و با عاقبت تو چی کار می کنه!


اما در واقعیت، خیلی خبر خاصی اون طرف نیست، ضمن اینکه اقدس هم می دونه شوهرت، هیچوقت طلاقت نمیده، مگر اینکه خودت بذاری و بری.

اما در کل، زمانی شدت حساسیتت میاد پایین، که حال و روز و تنهایی های ناجور زن دومی ها رو بفهمی. بشنوی و ببینی.
اون موقع، با تموم وجودت حس می کنی که دلت می خواد کمکش کنی.
و ۸۰ درصد طلاق های تعددی، صرفا از سمت زن اول اتفاق می افته نه صرفا از سمت مرد!

اینک یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 21:38

تو که هیچی؛ منم هنوز بعد از این همه سال، تا گوشی همسرم زنگ می خوره یا پیامکش میاد، می دوئم سمتش تا بفهمم کیه!

نازنین یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 15:07

کار شما بده یا ایشون؟

اون که کارش بده
ولی کار منم اشتباهه. اعصاب خودمو خراب میکنم الکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد