پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

فال

ای کاش یک فالی بگیری این شب چله که بیاد: تو دلی شکستی که تا اخر عمر نفرین اون دل پشت سرته...


خاک بر سر...

نظرات 5 + ارسال نظر
فریبا جمعه 9 دی 1401 ساعت 22:56

ضر نیست و زر هست تو که انقد علم غیب داری درست بنویس

همونو بگو...

من یه فاطمه دیگه هستم!! جمعه 9 دی 1401 ساعت 00:48

الان حرص اقدسُ بخوریم یا حرص این ... رو

... سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 18:45

تو معلومه زن دوم یه مردم تو قم هستی من شوهرتم میشناسم ضر بیخود نزن!!

چه بامزه دیگه چی کشف کردی پروفسور؟!!!

Hdn سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 06:20 http://Hdn94.blogsky.com

همیشه میخونمت ولی متاسفانه کامنت نمیزارم .
دائم برای آرامش دلت دعا میکنم.

ولی عجیب صبوری .

خدا به همه ارامش بده انشالله
هرچند این دنیا جای ارامش نیست...

اینک دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 23:04

الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد