پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

روز زن

فردا روز زن هست

اقدس کاش یه روز یه شوهر دیگه پیدا کنی بری. روز زن رو برات جشششششن بگیره. گورت رو از زندگی من گم کنی

نظرات 3 + ارسال نظر
Hdn دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 15:21

پنهان جان ان شالله اقدس و اقدس هاااا شرشون از زندگیتون کم بشه و از چشم همسرتون بیوفته .
ان شالله آرامش به زندگیتون برگرده .

انشالله

فریبا شنبه 24 دی 1401 ساعت 22:42

انشالله
باورت میشه هر مطلبی که میذاری من کلی واست دعا میکنم..
لطفا بیشتر بنویس

سحر جمعه 23 دی 1401 ساعت 16:43

اقدس شوهر داره. تو باید بری. چون از شوهرت به جای یک مرد یک مزاحم ساختی که زندگی اقدس رو خراب کرده. شما زنها باید شوهرتون رو جوری ادب کنید که همه زنهای دیگه رو به چشم خواهر ببینه. وقتی نمیتونی باید میدون رو ترک کنی. شوهر رو باید تربیت کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد