پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

تبلیغ

اینایی که فکر میکنن من زیر پوستی دارم تعدد رو تبلیغ میکنم واقعا انسانهای جالبی هستند!!! من رو یاد ادمایی میندازن که همش توهم توطئه دارن!!

بعد شما که انقدر تحلیلگران حرفه ای هستید بگید چرا من چند ساله دارم درجا میزنم و در راه تبلیغم هنوز هی دارم به اقدس و شوهرم فحش میدم؟ اها... لابد رد گم کنیه! افرین بهش فکر نکرده بودم. یه سوال دیگه... توی کل وبلاگم چند تا پست در تایید تعدد نوشتم و چند تا فحش و بد و بیراه؟  اصلا همین پست قبلیم که گفتم پسره غلط زیادی کرده... در راستای تبلیغ تعدد بود فکر کنم! شاید باید مینوشتم پسره خیلی کار خوبی کرده و حق داشته! نه؟ 


اونایی که هنوز فکر میکنند من اینک هستم که از دسته اول خیلی باحال ترن و موجبات خنده من را فراهم می کنند!

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 19:22

در جواب اینک
سلام اینک جان
خب چرا نمیری ازش شکایت کنی؟؟؟
بنویس دوباره ،خیلی منتظره خبری ازت هستیم…

اینک جمعه 30 دی 1401 ساعت 09:56

چه جالب.‌بالاخره یکی پیدا شد و متوجه شد که تنها مشکلم چی بوده...

زدی به هدف، خورشیدجان.

و کاش مزاحم ها، آسیب زدن رو رها می کردند تا من باز هم بنویسم... زندگی تعددی، مثل بقیه ی زندگی های تک همسری، خوبی ها و بدی های منحصر به خودش رو داره... کاش می شد بنویسم....


نمی دونم اون آدم چقدر می تونه پست و رذل باشه که از صداقتم بر علیه زندگی بچه هام استفاده کنه!

اون بیچاره چقدر بدبخت و وامونده است.‌دلم واقعا برای بدبخت و پست بودنش می سوزه...

خورشید پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 22:15 http://khorshidd.blogsky.com

اینک تنها مشکل ش این بود که بی نهایت با صداقت مینوشت از تمام ماها شفاف تر بود
رنج عمیقی داشت اونقدر عمیق که دنبال هیچ تظاهر و حاشیه ای نبود
امیدوارم روزگار روی خوشش را بهش نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد