پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خبیث

اقدس

هیچ وقت دوست ندارم مادرت به عزات بشینه. چون خودم یه مادرم. اگر قراره بمیری دعا میکنم با مادرت با هم بمیرید! که مادرت غصه نخوره.

ولی ازین که تو داغ عزیزات به دلت بشینه اصلا ناراحت نمیشم... انقدر خبیث شدم.

فقط امید وارم مرگ عزیزات باعث نشه بیشتر اویزون این شوهر بشی. 

نظرات 5 + ارسال نظر
اینک سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 17:33

به نظرم می رسه که محل به این روح خبیث نذاری، بهتر باشه.

به جای اون، دعا کن یه شوهر خوب گیرش بیاد و دست از سر شوهرت برداره.

و دعا کن اونقدر غرق شادی و خوشبختی بشه که خودش خجالت بکشه از اینکه صیغه ی شوهرت شده!

فریبا دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 23:37

وای تنها مطلبی که ازت خوندم و بدم اومد همین پستت بود. به مادرش چیکار داری اخه؟؟؟؟ یه مرد هوسباز نتونسته جلوی هوسبازیشو بگیره رفته صیغه کرده.. مادر اون زن چه گناهی داره؟!
من خودم مشابه شرایط شما رو داشتم و جدا شدم الان میبینم چقدر روزهای سختی رو بیخودی تحمل کردم؟!چرا باید پای یه مرد هوسباز بمونی؟!زودتر تا سنت بالا نرفته جدا شو مطمین باش زندگی بهتری در انتطارته

نازنین دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 18:02

بنظر میاد بیشتر از شوهرتون از اقدس شاکی هستین و اقدس را بیشتر از ایشون مقصر میدونید.

خیر قبلا هم گفتم شوهرم رو بیشتر مقصر میدونم
ولی خب بالاخره من با شوهرم دارم زندگی میکنم و چارتا خوبی هم ازش بهم میرسه. ولی از اقدس هیچ خیری به من نمیرسه هیچ وقت. وجودش برام از هر نظر عذاب و ضرره

فاطمه :) دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 02:55

باعث میشه دیگه
طفلکی تر و قابل ترحم تر میشه خب
باعث میشه بیشتر نیاز عاطفی پیدا کنه

امیدوارم خدا به قلب تو آرامش بده هرجور خودش میدونه
چون واقعا معلوم نیست حتی اگر اقدس ازدواج دائم کنه و بره هم تو آرامش پیدا کنی بعد این ماجراها
شاید مدام نگران نفر بعدی یا برگشتن اقدس باشی

تراویس بیکل یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 19:40 https://travisbickle1.blogsky.com/

خیره ایشالا،دعا بخون،ذکر بگو،قرآن بخون،نماز بخون،واسه کسی دعای بد نکن.
خدا خودش هوای همه رو داره،قلبت رو از نور ایمان لبریز بکن.با خودت بگو خدا ایشالا این قدر مال و اموال و عشق بیاره توی زندگی اقدس که دیگه یادی از شوهرت نکنه.نفرینش نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد