پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

یک خاطره ی سیاه

امروز پیرو سوال بچه م در مورد پنچر شدن ماشین پرت شدم به چند سال پیش. یک روز که تلخیش رو هنوز در اعماق وجودم حس میکنم. 

من باردار بودم، اون موقع رابطه من و همسرم به شدت پر تنش و سرد و تلخ بود. دچار خونریزی شده بودم. رفته بودیم بیمارستان و استرس زیادی داشتم. در راه برگشت از بیمارستان متوجه شدیم ماشین پنچره. کنار اتوبان سر ظهر گرما پیاده شدم تا شوهرم لاستیک رو عوض کنه. اونم روزه بود و توی گرمای ظهر خیلی اذیت شد. هیچ کلامی بینمون رد و بدل نمیشد. شوهرم رو با یک من عسل هم نمیشد تحمل کرد.... خیلی روز بدی بود.... من مسبب روابط خیلی بد خودم و شوهرم در اون روزها رو فقط و فقط اقدس خاک بر سر میدونم. کثافت بگیره زندگیت رو که زندگی من رو چندین سال تلخ کردی. و ذره ای از اون کثافت زندگیت به سمت من و بچه هام نیاد الهی. 

نظرات 8 + ارسال نظر
میم جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 08:17

مسبب این وضع فقط همسرته . درواقع تنها کسی که میتونی ازش طلبکار باشی شوهرته نه اقدس.
شوهرت مسئول وفاداری به تو بوده و مسئول خوشرفتاری با تو. اقدس ، قانونا و شرعا هیچ وظیفه و مسیولیتی در قبال ناراحت شدن یا نشدن تو، یا خوب و بد بودن روابط شما نداشته .
منتها چون زورمون به شوهرمون نمیرسه، زهرمون رو خالی میکنیم رو طرف سوم این ماجرا.

مرضیه جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 01:27

الحمدلله
ولی از اتفاق های خوبت بنویس فقط لازم نیست از اون بنویسی که ایشالا ناراحتی ازت دور باشه عزیزم

مرضیه پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 22:07

مهربون چرا نمی‌نویسی؟

خدا رو شکر مدتیه خبر خاصی از اقدس نبوده
رو اعصابم نرفته!

مامان ثنا و حسنا و حلما سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 13:13

اینک یعنی واقعا هه ی اینایی رو که اینجا به اقدس خیالی میگی رو تو ذهنت نسبت به زهرا حس داری؟

چه قدر بده که مادر سه تا بچه انقدر کج خیال باشه و راحت هر چیزی رو به کسی نسبت بده. دلم برای دخترهات سوخت

فریبا دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 14:52

من خیلی سال جدا شدم هنوز که هنوزه گاهی یاد گذشته میافتم و دلم میگیره...میفهمم با مرور خاطرات تلخ گذشته چه حسی داری

مریم دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 11:54

سلام ادم ها چقدر تلخ هستند هیچکس در زندگی کسی نیست چرا برای کسی بد می خواهیم امیدوارم شادی و نور و عاقبت بخیری به زندگی تان برگردد و شر اقدس و اقدس ها از زندگی تان کم شود.ان شاالله

زهرا جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 23:53

تو هم مثل اینک حقته هرچی سرت بیاد.

ح جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 03:58

اقدس های خاک بر سر زیاد هستند
آدم باید خودش سیاست داشته باشد
خدا را شکر
الان زندگیت عاشقانه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد