پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

خبری در راه است

یه اتفاق جالب داره میفته... ممکنه راهی باز بشه بدون اینکه اقدس مشکوک بشه بتونم بهش دسترسی پیدا کنم. بدون اینکه نیاز بشه خودمو معرفی کنم.

ممکن هم هست نشه... باید دو هفته ای صبر کنم ببینم چی پیش میاد

نظرات 7 + ارسال نظر
اینک یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 17:42

ملیحه هم حالش بده انگار!

چه سوالای احمقانه ای آخه!

ملیحه دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 21:25

از همسرت نپرسیدی کدومتون زیباترید؟ودلیلش برای انتخاب اقدس چی بوده؟

چرا باید همچین سوال احمقانه ای ازش بکنم. برگرده بگه اون خوشگل تره مثلا؟!!!
در مورد انتخابش هم چیزی بهم نمیگه

فریبا یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 17:53

چطور اقدس عکس شما رو دیده.. ولی شما اونو ندیدی؟؟؟

خب حساسیت اقدس به من یا کمه یا اصلا حساس نیست. برای همین شوهرم ما رو ازش مخفی نمیکنه. ولی من به اقدس خیلی حساسم و به هم میریزم.برای همین شوهرم هرچیزی به اون ربط داشته باشه رو از من مخفی میکنه

ملیحه سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 02:24

تو زیباتری یا اقدس؟خدایی بدون ناراحتی جواب بده؟
فکر میکنی همسرت چرا اونو انتخاب کرده چون زیباتره؟یا خوش هیکل تر؟یا خوش اخلاق و خوش زبون؟

من اقدس رو ندیدم

حنا یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 10:18

فک میکنی تو رو نمیشناسه؟ یعنی هیچ عکسی ازت تو گوشی شوهرت نیس؟ حتما تا الان دیده تو رو

بله عکسم رو دیده

ملیحه یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 01:06

سلام لطفاً مارو در بی خبری ونگرانی ویا کنجکاوی نزار

فریبا پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 13:27

خب بعدش میخوای چیکار کنی؟؟؟

ببینم چی پیش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد