پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

پنهان نوشت

حرف هایی توی دلم هست که به هیچکس نمیتونم بگم.اینجا مینویسم تا سبک شوم

عکس یواشکی

چند روزه شوهرم و اقدس زیاد پیام میزنن. منم حرصم میگیره.

یواشکی با گوشیم زوم میکنم رو گوشی شوهرم و از صفحه چت هاشون عکس میگیرم! بعد میشینم میخونم ببینم چی گفته!

همشم چرت و پرت میگه دختره.

حرف مهمی نداره بزنه. از سر تنهایی فقط پیام میده. فکر کنم دوست صمیمی نداره. من این جور حرفای پیش پا افتاده رو با دوستام میزنم. نه با شوهرم.

نظرات 1 + ارسال نظر
. یکشنبه 19 شهریور 1402 ساعت 12:53


حرف های پیش و پا افتاده؟یعنی چه جور؟حرفهایی.
بعد واکنش و پاسخ های شوهر تون؟از این حرف ها چیه؟
یعنی مِثِ دوست صمیمی ها پاسخ می نویسه؟

همونجوری که به من جواب میده به اونم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد